Monday , December 11 2017

कोदंडराम को सोनिया गांधी से मुलाक़ात की दावत

हैदराबाद 5 जुलाई, ( सियासत न्यूज़) अलैहदा तेलंगाना मसअले की यकसूई के लिए कांग्रेस हाईकमान एक तरफ़ रियासत के तीनों इलाक़ों के क़ाइदीन से मुज़ाकरात का मंसूबा रखता है तो दूसरी तरफ़ उस ने तेलंगाना तहरीक की क़ियादत करने वाली तेलंगाना प

हैदराबाद 5 जुलाई, ( सियासत न्यूज़) अलैहदा तेलंगाना मसअले की यकसूई के लिए कांग्रेस हाईकमान एक तरफ़ रियासत के तीनों इलाक़ों के क़ाइदीन से मुज़ाकरात का मंसूबा रखता है तो दूसरी तरफ़ उस ने तेलंगाना तहरीक की क़ियादत करने वाली तेलंगाना पोलिटिकल जोइंट ऐक्शन कमेटी को भी मुज़ाकरात में शामिल करने का फ़ैसला किया है।

जे ए सी के एक ज़राए ने बताया कि कांग्रेस आला कमान ने तेलंगाना मसअले पर मुशावरत के लिए सदर नशीन प्रोफ़ेसर कोदंडराम को सदर कांग्रेस सोनीया गांधी से मुलाक़ात की दावत दी है।

कोदंडराम और जे ए सी के दीगर क़ाइदीन को जो गोल मेज़ कान्फ़्रैंस के सिलसिले में नई दिल्ली में मुक़ीम हैं, तवक़्क़ो की जा रही है कि किसी भी वक़्त कांग्रेस हाईकमान से उन्हें मुलाक़ात के लिए बुलावा आ सकता है और कोदंडराम सदर कांग्रेस सोनीया गांधी से मुलाक़ात करेंगे।

कांग्रेस पार्टी की हिक्मते अमली ये है कि तेलंगाना मसअले के बारे में किसी भी फ़ैसला से क़ब्ल तमाम फ़रीक़ैन को एतेमाद में लिया जाए और खासतौर पर पोलिटिकल जे ए सी को कांग्रेस पार्टी के हक़ में करते हुए अवाम के दरमयान ये प्याम देने की कोशिश की जाए कि कांग्रेस पार्टी ही अलैहदा रियासत तेलंगाना तशकील दे सकती है।

जे ए सी क़ाइदीन को मुलाक़ात की दावत के ज़रीए कांग्रेस पार्टी उसे टी आर एस, बी जे पी और दीगर जमातों से दूर करते हुए कांग्रेस के क़रीब करना चाहती है ताकि जारीया माह होने वाले पंचायत राज इंतिख़ाबात और फिर आइन्दा साल आम इंतिख़ाबात में कांग्रेस पार्टी को सयासी तौर पर फ़ायदा हो सके।

बताया जाता है कि साबिक़ सदर प्रदेश कांग्रेस और रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल डी श्रीनिवास ने तेलंगाना से मुताल्लिक़ मुशावरत में जे ए सी की शमूलीयत के सिलसिले में अहम रोल अदा किया है।

अगर्चे डी श्रीनिवास ने आज हैदराबाद में मीडिया के नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए अपने किसी भी रोल की तरदीद की ताहम जे ए सी क़ाइदीन की डी श्रीनिवास से हालिया मुलाक़ात के बाद इन इत्तिलाआत को तक़वियत हासिल होती है। वाज़ेह रहे कि दिग विजए सिंह ने अपने दौरे हैदराबाद के मौक़ा पर तेलंगाना रियासत की तशकील के हक़ में मुसबत इशारे दिए थे।

उस के बाद जे ए सी के वफ़्द को भी उन्हों ने मुलाक़ात का मौक़ा दिया। दिग विजए सिंह से जे ए सी के वफ़्द की मुलाक़ात के बाद बताया जाता है कि हाईकमान ने मुशावरत के अमल में जे ए सी की शमूलीयत का फ़ैसला किया।

TOPPOPULARRECENT