Tuesday , December 12 2017

कोबानी में कुर्दों की वापसी शुरू

तुर्क सदर रजब तैयब उर्दगान ने शामी कुर्दिस्तान के क़ियाम की मुख़ालिफ़ करदी है। उन का कहना है कि उन का मुल्क शाम के शुमाली इलाक़े में कुर्दों को ख़ुदमुख़्तार हुकूमत के क़ियाम की मुख़ालिफ़त करेगा। कुर्द जंगजूओं की जानिब से कोबानी से दाइश क

तुर्क सदर रजब तैयब उर्दगान ने शामी कुर्दिस्तान के क़ियाम की मुख़ालिफ़ करदी है। उन का कहना है कि उन का मुल्क शाम के शुमाली इलाक़े में कुर्दों को ख़ुदमुख़्तार हुकूमत के क़ियाम की मुख़ालिफ़त करेगा। कुर्द जंगजूओं की जानिब से कोबानी से दाइश का क़ब्ज़ा छुड़ाने के बाद कोबानी में कुर्दों की वापसी का अमल शुरू हो गया है।

कुर्द जंगजूओं ने कोबानी की फ़तह के बाद इस से मुल्हिक़ा इलाक़ों में भी दाइश के अस्करीयत पसंदों के ख़िलाफ़ कार्यवाहीयां शुरू करदी हैं जबकि हुक्काम ने ख़बरदार किया है कि दाइश दोबारा कोबानी पर क़ब्ज़ा कर सकती है। तफ़सीलात के मुताबिक़ तुर्क सदर तैयब उर्दगान ने शामी कुर्दिस्तान के क़ियाम की मुख़ालिफ़त करदी है।

उन की जानिब से ये ब्यान एक ऐसे वक़्त में सामने आया है जब कुर्द मिलिशिया ने शाम के सरहदी इलाक़े कोबानी से दाइश को पस्पा कर दिया है और इलाक़े में अपने पर्चम लहरा दिए हैं।

मंगल के रोज़ चंद शहरीयों को कोबानी में दाख़िल होने की इजाज़त दी गई जबकि सरहद पर मौजूद अफ़राद की जानिब से तुर्क सरहद से शामी इलाक़े में दाख़िल होने की कोशिश करने पर पुलिस की जानिब से आबी तोपों और आँसू गैस का इस्तेमाल किया गया।

TOPPOPULARRECENT