कोबानी में दौलते इस्लामिया को ज़बरदस्त पसपाई

कोबानी में दौलते इस्लामिया को ज़बरदस्त पसपाई
कुर्दश फ़ोर्स के साथ घमसान लड़ाई के बाद सूरत-ए-हाल नाज़ुक

कुर्दश फ़ोर्स के साथ घमसान लड़ाई के बाद सूरत-ए-हाल नाज़ुक

शाम के टाकोबानी में कुर्दश मुज़ाहमत पसंदों की वजह से दौलत इस्लामिया की ज़बरदस्त पसपाई होरही है। कुर्दश फ़ोर्स ने शदीद मुज़ाहमत करते हुए दौलत इस्लामिया को पीछे ढकेल दिया है। दाइश के पास असली असलाह होने के बावजूद कुर्दश मुज़ाहमत कारों के साथ घमसान की लड़ाई में दौलत इस्लामिया के जंगजू पीछे हट रहे हैं।

शाम में इंसानी हुक़ूक़ के मुबस्सिरीन का कहना है कि तुर्की से मुत्तसिल इलाक़ों में ये लड़ाई जारी थी। कोबानी टा में जिहादीयों का ग़लबा था और उन के लिए ये नुक़्सान नाक़ाबिल-ए-बर्दाश्त है। इंसानी हुक़ूक़ के मुबस्सिर रुमी अब्दुर्रहमान ने कहा कि अगर दौलत इस्लामिया के जिहादी पीछे नहीं हटेंगे तो जानी नुक़्सान होगा और पीछे हटने पर सारी दुनिया में इनका इमेज मुतास्सिर होगा।

अमरीकी वज़ीर-ए-दिफ़ा चैक हेगल ने कहा कि शुमाली शाम के शहर कोबानी में सूरत-ए-हाल बदस्तूर ख़तरनाक है। दौलत इस्लामिया और कुर्दों के दरमयान लड़ाई जारी है जिस में एक माह के दौरान 500अफ़राद के हलाक होने की इत्तेला है । चैक हेगल ने कहा कि अमरीकी क़ियादत में होने वाले फ़िज़ाई हमलों में दौलत इस्लामीया के ख़िलाफ़ पेशरफ़त हुई है लेकिन वो अब भी शहर के मज़ाफ़ाती इलाक़ों पर क़ाबिज़ हैं ।

अमरीकी जंगी जहाज़ों ने दौलत इस्लामिया के ठिकानों पर हमले किए हैं जब कि कुरद जंगजू शहर के क़रीब तुर्की से मुत्तसिल शहर की कंट्रोल सँभाले हुए है।

Top Stories