Monday , December 11 2017

कोयला अस्क़ाम: धावाओं के अफ्शा की तहक़ीक़ात

नई दिल्ली, 02 मार्च: सी बी आई ने आज इस शिकायत का सख़्ती से नोट लिया है जिस में ये कहा गया था कि सी बी आई जब भी कोयला अस्क़ाम में तहक़ीक़ात के लिए पेशरफ़त के लिए कुछ कंपनियों पर धावे करने का मंसूबा बनाई थी तो उन कंपनियों को धावे की इत्तेला व

नई दिल्ली, 02 मार्च: सी बी आई ने आज इस शिकायत का सख़्ती से नोट लिया है जिस में ये कहा गया था कि सी बी आई जब भी कोयला अस्क़ाम में तहक़ीक़ात के लिए पेशरफ़त के लिए कुछ कंपनियों पर धावे करने का मंसूबा बनाई थी तो उन कंपनियों को धावे की इत्तेला वक़्त से पहले ही मिल जाती थी।

सी बी आई ने कहा कि ये वाक़िया गुज़िश्ता साल सितम्बर का है। इस सिलसिले में लखनऊ के आई पी ऐस ऑफिसर और समाजी कारकुन अमिताभ ठाकुर ने सेंटर्ल वीजलनस कमीशन में अपनी शिकायत दर्ज करवाई थी। ज़राए ने बताया कि सी बी आई ने इस शिकायत का सख़्ती से नोट लिया है और उम्मीद‌ है कि सी बी आई इस मामले की जलदी ही तहक़ीक़ात करेगी।

सी बी आई का ये भी इस्तिदलाल है कि जिन कंपनियों पर धावे किए जाते हैं बाज़ वक़्त उन्हें वक़्त से पहले ही खबरदार किया जाता है, लेकिन बाज़ वक़्त धावाओं को खु़फिया रखा जाता है जिस का अफ्शा करने वाले लोग या तो इस कंपनी से ही ताल्लुक़ रखते हैं या फिर उन के पास मालूमात के दीगर ज़राए मौजूद होते हैं। ये कहना दरुस्त नहीं है कि सी बी आई में ऐसे काले भेड़ें मौजूद हैं जो यहां की बात वहां और वहां की बात यहां मुंतक़िल करते हैं।

TOPPOPULARRECENT