Tuesday , December 19 2017

कोयला अस्क़ाम पर पार्ल्यमंट में हंगामा ,वज़ीर आज़म से इस्तीफे का मुतालिबा

नई दिल्ली /24 अप्रैल ( पी टी आई ) बी जे पी ने वज़ीरे आज़म मनमोहन सिंह के इस्तीफे और मर्कज़ी वज़ीरे क़ानून अश्वनी कुमार की बरतरफ़ी का मुतालिबा करते हुए कोयला बलॉक मुख़तस करने के अस्क़ाम पर पार्ल्यमंट में हंगामा खड़ा करदिया । जिस की वजह से दोनों ऐ

नई दिल्ली /24 अप्रैल ( पी टी आई ) बी जे पी ने वज़ीरे आज़म मनमोहन सिंह के इस्तीफे और मर्कज़ी वज़ीरे क़ानून अश्वनी कुमार की बरतरफ़ी का मुतालिबा करते हुए कोयला बलॉक मुख़तस करने के अस्क़ाम पर पार्ल्यमंट में हंगामा खड़ा करदिया । जिस की वजह से दोनों ऐवानों लोक सभा और राज्य सभा के इजलास पहले दोपहर तक और बादअज़ां आज केलिए मुल्तवी करदिए गए ।

सदर नशीन यू पी ए सोनिया गांधी ने बी जे पी के मुतालिबात को बे बुनियाद क़रार देते हुए मुस्तर्द करदिया । समाजवादी पार्टी के अरकान ने भी पार्ल्यमंट की कार्रवाई में ख़ललअंदाज़ी करते हुए हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि चीन लद्दाख में दरअंदाज़ी कर रहा है और हुकूमत ख़ामोश है ।

तृणमूल कांग्रेस के अरकान ने मर्कज़ पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो मग़रिबी बंगाल के साथ सौतेली माँ जैसा रवैय्या इख़तियार किए हुए है । राज्य सभा में भी कोयला ब्लॉक्स अस्क़ाम के सिलसिले में इस किस्म का शोर-ओ-गुल देखा गया । जिसकी वजह से इजलास पहले दोपहर दो बजे तक और बादअज़ां दिन भर केलिए मुल्तवी करदिया गया ।

कार्रवाई मफ़लूज होगई थी कियोंकी एहतजाजी अरकान नारे बाज़ी करते हुए ऐवान के वस्त में जमा होगए थे । बी जे पी ने भी मर्कज़ी वज़ीर क़ानून अश्वनी कुमार की बरतरफ़ी का मुतालिबा करते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि वो सुप्रीम कोर्ट के अहकाम पर कोयला अस्क़ाम की तहकीकात करनेवाली सी बी आई की रिपोर्ट की तय्यारी में मुदाख़िलत करते रहे थे ।

डी एम के ने सदर नशीन मुशतर्का पारलीमानी कमेटी ( जे पी सी ) के सदर नशीन पी सी चाकू को बरतरफ़ करदेने का मुतालिबा किया । इस मरहले पर बी जे पी के क़ाइद यशवंत सिन्हा , डी एम के क़ाइद टी आर बालू तक पहूंचे और उनसे तबादला ए ख़्याल किया । तृणमूल कांग्रेस समाजवादी पार्टी और बाएं बाज़ू पार्टीयों के अरकान ऐवान के वस्त में जमा होकर मुसलसल नारे बाज़ी कर रहे थे ।

कांग्रेस अरकान का एक ग्रुप भी पुरशोर जवाबी नारे बाज़ी करते और प्ले कार्ड्स उठाए हुए अलहदा रियासत तेलंगाना के क़ियाम का मुतालिबा कर रहा था । तेलगुदेशम का एक रुकन भी इसी किस्म का प्ले कार्ड उठाए हुए ऐवान के वस्त में मौजूद था । बाएं बाज़ू हुकूमत की ज़ेर सरपरस्ती तशद्दुद के ख़िलाफ़ नारे बाज़ी कर रहा था ।

जो मुबय्यना तौर पर ममता बनर्जी ज़ेर इक़तिदार मग़रिबी बंगाल में जारी है । सदर नशीन यू पी ए सोनिया गांधी ने आज वज़ीर आज़म मनमोहन सिंह के इस्तीफे के अप्पोज़ीशन के मुतालिबे की परवाह किए बगैर उसे बे बुनियाद क़रार देते हुए मुस्तर्द करदिया । उन की ज़ेर क़ियादत कांग्रेस कोर ग्रुप के एक इजलास के बाद उन्होंने प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि इजलास में मर्कज़ी वज़ीर पारलीमानी उमूर कमल नाथ ने अप्पोज़ीशन की हुकूमत पर कोयला अस्क़ाम के सिलसिले में मुसलसल तन्क़ीद और वज़ीरे आज़म को तन्क़ीद का निशाना बनाए जाने पर ग़ौर किया है और इस नतीजे पर पहूँचा है कि ये मुतालिबा बे बुनियाद है । लिहाज़ा उसे मुस्तर्द करदिया गया है ।

TOPPOPULARRECENT