Monday , December 18 2017

कोयला अस्क़ाम पर बी जे पी की तन्क़ीद के पेशे नज़र कांग्रेस का आली सतही इजलास

नई दिल्ली /24 अप्रैल ( पी टी आई ) बी जे पी की जानिब से कोयला अस्क़ाम के सिलसिले में वज़ीरे आज़म मनमोहन सिंह के अस्तीफ़ा के मुतालिबा के पेशे नज़र कांग्रेस के आली सतही क़ाइदीन का एक मुशावरती इजलास मुनाक़िद किया गया ताकि आइन्दा हिक्मत-ए-अमली का

नई दिल्ली /24 अप्रैल ( पी टी आई ) बी जे पी की जानिब से कोयला अस्क़ाम के सिलसिले में वज़ीरे आज़म मनमोहन सिंह के अस्तीफ़ा के मुतालिबा के पेशे नज़र कांग्रेस के आली सतही क़ाइदीन का एक मुशावरती इजलास मुनाक़िद किया गया ताकि आइन्दा हिक्मत-ए-अमली का तीन किया जा सके ।

इजलास में वज़ीरे आज़म मनमोहन सिंह , सदर कांग्रेस सोनिया गांधी और मर्कज़ी वज़ीर पारलीमानी उमूर कमल नाथ भी शरीक थे । एक घंटा तवील इजलास पार्ल्यमंट के दोनों ऐवानों के इजलास मुल्तवी होने के बाद मुनाक़िद किया गया था । बी जे पी ने एक क़रारदाद मंज़ूर करते हुए वज़ीरे आज़म के इस्तीफे का मुतालिबा किया है ।

पार्टी के अरकान नारे बाज़ी करते हुए ऐवान के वस्त में जमा होगए थे । जहां उन्होंने मर्कज़ी वज़ीर क़ानून अश्वनी कुमार की बरतरफ़ी का भी मुतालिबा किया था । राजसेआ सभा में सदर नशीन हामिद अंसारी ने अरकान से बे एनर्सना लहराने की हिदायत दी थी लेकिन इस पर तवज्जु नहीं दी गई । बी जे पी अरकान पार्ल्यमंट ऐवान के वस्त में जमा होगए और नारा बाज़ी करने लगे ।

TOPPOPULARRECENT