Wednesday , December 13 2017

कोर्ट से फ़रार होने वाला मुजरिम दुबारा गिरफ़्तार

शम्सआबाद 23 जून: रंगारेड्डी के इलाके नर्सिंगी पुलिस हुदूद में इस्मत रेज़ि और डकैती में शामिल दो मुजरिमों को अदालत में पेश किया गया था जहां से एक फ़रार होने में कामयाब हो गया। शम्सआबाद डीसीपी सुप्रीत सिंह ने नामा निगारों को बताया कि नर्सिंगी में 28 मई को चंद्रपॉल 20 साला और अरूण शर्मा 20 साला साकिन उत्तरप्रदेश ने एक मकान में दाख़िल हो कर डकैती की वारदात अंजाम दी और एक नाबालिग़ लड़की की इस्मत रेज़ि करके फ़रार हो गए थे। जिन्हें गिरफ़्तार करके अदालती तहवील में भेज दिया गया था।

21 जून को अंडर ट्राइबल मुक़द्दमा की समाअत के दौरान दोनों ही पुलिस की हिरासत से फ़रार होने की कोशिश की जिसमें जतिंद्र पाल वही मुक़ाम पर पकड़ा गया और अरूण शर्मा राजिंदरनगर कोर्ट से फ़रार होने में कामयाब हो गया। जिसकी गिरफ़्तारी के लिए पाँच ख़ुसूसी टीमें तशकील दी गई और हर मुक़ाम जैसे बस स्टैंडस, रेलवे स्टेशन-ओ-दुसरे मुक़ामात के साथ नेशनल हाईवे-ओ‍-दुसरे मुक़ामात पर वाक़्ये सीसीटीवी फूटेज पर नज़र रखी और आख़िर वो नामपल्ली रेलवे स्टेशन से फ़रार होने की कोशिश कर रहा था कि गिरफ़्तार कर लिया और इस के ख़िलाफ़ मज़ीद सेक्शन का इज़ाफ़ा करके अदालती तहवील में भेज दिया गया।

इस मौके पर राम चन्द्र राव इंस्पेक्टर नर्सिंगी, अमेन्द्र राजिंदरनगर इंस्पेक्टर, वीनूगोपाल स्वामी डी आई राजिंदरनगर और उनके स्टाफ़ मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT