Monday , December 11 2017

कोड़ंगल में शाहराह की तौसीअ एक साल से जारी

कोड़ंगल, 01 अप्रेल: हुकूमत की जानिब से चंचोली ता महबूबनगर में रियासती शाहराह की तौसीअ अमल में लाई जा रही है। मज़कूरा शाहराह कोड़ंगल की वस्त आबादी में एक किलो मीटर फ़ासले से गुज़रती है। अंबेडकर चौराहा से हर चारों जानिब शाहराहों की कुशाद

कोड़ंगल, 01 अप्रेल: हुकूमत की जानिब से चंचोली ता महबूबनगर में रियासती शाहराह की तौसीअ अमल में लाई जा रही है। मज़कूरा शाहराह कोड़ंगल की वस्त आबादी में एक किलो मीटर फ़ासले से गुज़रती है। अंबेडकर चौराहा से हर चारों जानिब शाहराहों की कुशादगी, मोरियों की तामीर, डीवाईडर्स की तंसीब वग़ैरा के ज़िमन में मबलग़ 42 करोड़ रूपियों की ख़तीर रुकमी मंज़ूरी अमल में आई है।

मज़कूरा फ़ंड से कोड़ंगल और कोसगी टाउंस में चौराहों के तरक़्क़ियाती कामों के तहत साल गुज़िश्ता 30 साल मार्च को रेवन्त रेड्डी ने वसीअ शाहराह के कामों का इफ़्तिताह अंजाम दिया था। मुक़ामी तौर पर हाइल रुकावटों की बिना काम की अंजाम दही सुस्त रफ़्तारी से जारी है। इस ख़ुसूस में रुकन असेम्बली रेवन्त रेड्डी ने मुतअद्दिद मर्तबा इजलास मुनाक़िद करते हुए बेशतर महिकमा जाती ओहदेदारान से इस मक़सदी काम में तआवुन का इशारा दिया।

TOPPOPULARRECENT