Sunday , November 19 2017
Home / District News / कोड़निगल में फ़ायर स्टेशन के क़ियाम का मुतालिबा

कोड़निगल में फ़ायर स्टेशन के क़ियाम का मुतालिबा

कोड़निगल 11 नवंबर: हलक़ा असेंबली कोड़निगल के तमाम मंडलें कोड़निगल, कोसगी, मदव्वर, दौलतआबाद के मुक़ामात पर जहां कहीं भी आतिशज़दगी के हादसात की रूनुमाई पर फ़ायर स्टेशन को मतला करने पर फ़ायर इंजन के मुक़ाम हादसे पर पहूंचने तक मुतास्सिरा अश्या जल कर ख़ाकसतर होजाती हैं।

अवामुन्नास का मुतालिबा हैके हलक़ा असेंबली में किसी मुक़ाम पर आग के हादसे पेश आते रहते हैं मगर अवामी क़ाइदीन की कान पर जूं तक नहीं दौड़ती जब भी आतिशज़दगी का हादसा पेश आता है फ़ायर स्टेशन महबूबनगर , नारायणपेट , रंगारेड्डी के मुक़ामात या परगी से रब्त पैदा किया जाता है। हलक़ा असेंबली से मज़कूरा मुक़ामात तक़रीबन चालीस कीलोमीटर की दूरी पर वाक़्ये हैं।

फ़ायर इंजन के मुक़ाम हादसा तक पहूंचने तक लाखों रुपये की अश्या लोगों की नज़रों के सामने जल कर ख़ाकसतर होजाती हैं। कोड़निगल मंडल में पेश आने वाले आग के हादसात में दुकानात, मकानात , झोंपड़ीयाँ और बेशतर घांस की गिर्यां जल कर राख के ढेर में तबदील हुईं।

मेवे लदे हुए बाग़ात और तूर की फसलों को आग लग जाने से किसानों को काफ़ी नुक़्सान भगुणा पड़ा। मज़कूरा हादसात में अवामुन्नास का पुरज़ोर मुतालिबा हैके अर्बाब मजाज़ हलक़ा असेंबली कोड़निगल में फ़ायर स्टेशन का क़ियाम अमल में लाते हुए उन्हें मशकूर फ़रमाएं ताके आग के हादसात पर किसी हद तक क़ाबू पाया जा सके।

TOPPOPULARRECENT