Wednesday , January 17 2018

कौंसल में शराब सेंडीकेट पर तेलगू देशम की तहरीक इलतेवा मुस्तर्द

रियासती क़ानूनसाज़ कौंसल का इजलास आज दिन भर केलिए मुल्तवी कर दिया गया कीवनका तेलगू देशम के अरकान ने एवान में श्रॉफ माफिया के मसला पर मुबाहिस का मुतालिबा करते हुए ज़बरदस्त नारा बाज़ी की थी । कौंसल में क़बल अज़ीं तेलगू देशम ने तहर

रियासती क़ानूनसाज़ कौंसल का इजलास आज दिन भर केलिए मुल्तवी कर दिया गया कीवनका तेलगू देशम के अरकान ने एवान में श्रॉफ माफिया के मसला पर मुबाहिस का मुतालिबा करते हुए ज़बरदस्त नारा बाज़ी की थी । कौंसल में क़बल अज़ीं तेलगू देशम ने तहरीक इलतिवा पेश की थी जिसे सदर नशीन ने मुस्तर्द कर दिया था । जैसे ही आज एवान की कार्रवाई का आग़ाज़ हुआ सदर नशीन कौंसल मिस्टर ए चकरा पानी ने ऐलान किया कि वो तेलगू देशम के फ़्लोर लीडर डी वीरा भद्रा राव की जानिब से शराब माफिया के ताल्लुक़ से पेश की गई तहरीक इलतिवा को मुस्तर्द करते हैं।

इस ऐलान के साथ ही मिस्टर डी वीरा भद्रा राव और दूसरों ने इस तहरीक इलतिवा में शराब सिंडीकेट के ताल्लुक़ से सवाल उठाए थे ताहम सदर नशीन ने उसे मुस्तर्द कर दिया मिस्टर राव ने इस मसला पर इज़हार ख़्याल की कोशिश की लेकिन कुर्सी-ए-सदारत ने इस की इजाज़त नहीं दी । रियासती वुज़रा मिस्टर डी सिरीधर बाबू और मिस्टर के लक्ष्मी ना रायना ने मिस्टर राव की जानिब से ये मसला उठाए जाने पर एतराज़ किया । मिस्टर राव ने मुतालिबा किया कि वज़ीर एक्साइज़ मिस्टर एम वेंकटरमन से इस्तीफ़ा तलब करलिया जाय जिन पर शराब माफिया से ताल्लुक़ात और उन से रक़ूमात लेने के इल्ज़ाम आइद किए जा रहे हैं।

तेलगू देशम की तहरीक इलतिवा को सदर नशीन की जानिबसे मुस्तर्द किए जाने के बाद मिस्टर वेराद भद्रा राव ने अपनी नशिस्त से खड़े हो कर एहतिजाज जारी रखा । रियासती वुज़रा मसरस वे वसंत कुमार डी सिरीधर बाबू और कन्ना लक्ष्मी ना रायना ने इस पर एतराज़ किया । एवान में दोनों जानिब से होने वाले हंगामा और शोर शराबा को देखते हुए सदर नशीन कौंसल ने एवान की कार्रवाई को आधे घंटे केलिए मुल्तवी कर दिया । एवान की कार्रवाई का जैसे ही दुबारा आग़ाज़ हुआ सदर नशीन ने जोनएर डॉक्टर्स की हड़ताल के मसला पर बेहस की इजाज़त दी । तमाम जमातों बिशमोल तेलगू देशम सी पी आई सी पी एम और टी आर एस ने कहा कि इस मसला को बात चीत से हल किया जाना चाहीए ।

बरसर-ए-इक्तदार बनचस ने भी इस से इत्तिफ़ाक़किया । वज़ीर तिब्बी तालीम मिस्टर कुंड रो मुरली मोहन ने कहा कि हुकूमत ने डॉक्टर्स के 13 के मिनजुमला 11 मुतालिबात तस्लीम करलिए हैं और दीगर मसाइल पर भी बात चीत होसकती है ताहम डॉक्टर्स को पहले अपनी ज़िम्मा दारियां सँभालनी चाहिऐं। इस दौरान कौंसल की जानिब से एक क़रारदाद के ज़रीया ज़बानी तौर पर जोनएर डॉक्टर्स से अपील की गई कि वो हड़ताल ख़तम करदें और ड्यूटी पर हाज़िर हूजाएं।

सदर नशीन ने कहा कि वो एवान की जानिब से मुत्तफ़िक़ा तौर पर ये अपील कर रहे हैं। क़ाइद अपोज़ीशन मिस्टर वीरा भद्रा राव ने बाद फिर शराब सेंडीकेट का मसला उठाया और सदर नशीन से बेहस की इजाज़त देने की अपील की ताहम वज़ीर उमूर मुक़न्निना सिरीधर बाबू और वज़ीर ट्रांसपोर्ट बोतसा सत्य ना रायना ने तए शूदा उमूर अंजाम देने पर ज़ोर दिया । इस पर तेलगू देशम अरकान ने एक बार फिर एवान में एहतिजाज किया और हंगामा आराई शुरू होगई । गड़बड़ के बाइस सदर नशीन कौंसल ने कार्रवाई को दिन भर केलिए मुल्तवी कर दिया ।

TOPPOPULARRECENT