Tuesday , June 26 2018

क‌रप्शन को फ़रोग़ से रियासत मआशी एतबार से खोखली

हैदराबाद । 20 । अप्रैल (सियासत न्यूज़) रियासत में कांग्रेस मस्नूई आला तनफ़्फ़ुस पर आख़िरी सांसें गिन रही है और ख़तन होने की मुंतज़िर है। रुकन पोलीट ब्यूरो तेलगो देशम मिस्टर वाई राम कृष्णो डू ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब के दौ

हैदराबाद । 20 । अप्रैल (सियासत न्यूज़) रियासत में कांग्रेस मस्नूई आला तनफ़्फ़ुस पर आख़िरी सांसें गिन रही है और ख़तन होने की मुंतज़िर है। रुकन पोलीट ब्यूरो तेलगो देशम मिस्टर वाई राम कृष्णो डू ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब के दौरान ये रेमार्क किया। उन्हों ने बताया कि रियासत की किरण कुमार रेड्डी हुकूमत अपनी आख़िरी सांसें गिन रही है और कांग्रेस भी अपना तारीक मुस्तक़बिल जान चुकी ही। उन्हों ने इद्दिआ किया कि सिर्फ तेलगु देशम है जो रियासत मुस्तक़िल हुकूमत की फ़राहमी यक़ीनी बना सकती है और सिर्फ तलगो देशम दौर-ए-हकूमत में रियासत की तरक़्क़ी के इक़दामात मुम्किन है।

मिस्टर राम कृष्णो डू ने बताया कि रियासत में हुकूमत के ज़िम्मा दारान की जानिब से कुरप्शन को फ़रोग़ दिए जाने के सबब रियासत मआशी एतबार से खोखली हो चुकी है। उन्हों ने बताया कि रियासत की मआशी हालत को बेहतर बनाने रियासत के तमाम तबक़ात की तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाने की ज़रूरत है। उन्हों ने बताया कि आंधरा प्रदेश में तमाम तबक़ात हुकूमत के ख़िलाफ़ हो चुके हैं। हर तबक़ा हुकूमत की कारकर्दगी से नाराज़ ही। साबिक़ स्पीकर असम्बली ने हुकूमत की कारकर्दगी को ग़ैर ज़िम्मा दाराना क़रार देते हुए कहा कि कांग्रेस हुकूमत इंतिज़ामीया पर कंट्रोल खो चुकी है ।

दाख़िली इख़तिलाफ़ात और आपसी रंजिशें कांग्रेस का कल्चर है जिस के रास्त असरात हुकूमत पर मुरत्तिब होते हैं जिस से अवाम को मुश्किलात का सामना करना पड़ता है । उन्हों ने बताया कि तेलगो देशम ने जब भी इक़तिदार सँभाला तरक़्क़ीयाती इक़दामात पर तवज्जा देते हुए इंतिज़ामीया को मुकम्मल गिरिफ़त में रखा था लेकिन कांग्रेस ने इक़तिदार सँभालते ही बदउनवानीयों-ओ-बे क़ाईदगियों को फ़रोग़ देते हुए रियासत को तबाह करने में कोई दक़ीक़ा नहीं छोड़ा।

उन्हों ने मुतालिबा किया कि कांग्रेस दौर ने जो आराज़ीयात तख़सीस के अहकाम जारी किए हैं इन तमाम ग़ैर जांबदाराना तहक़ीक़ात करवाई जाएं। उन्हों ने सरकारी मुलाज़मतों के मुआमला में हुकूमत ग़ैर ज़िम्मा दाराना पालिसी को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि गुज़श्ता छः बरसों के दौरान हुकूमत रोज़गार की फ़राहमी के लिए अमली तौर पर कोई इक़दामात नहीं किए जिस के सबब बेरोज़गारी में इज़ाफ़ा होता जा रहा है ।

मिस्टर राम कृष्णो डू ने बताया कि सदर तलगो देशम मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू काकीनाडा ख़ुसूसी मआशी ज़ोन आराज़ीयात मुआमला में शख़्सी दिलचस्पी लेते हुए किसानों को इन का हक़ दिलवाने के लिए जद्द-ओ-जहद में शामिल हैं और तेलगो देशम किसानों से छीनी गई तमाम आराज़ीयात की वापसी तक अपनी जद्द-ओ-जहद जारी रखेगी।

TOPPOPULARRECENT