Saturday , December 16 2017

ख़ला में बंदर भेजने इरानी मंसूबा पर अमरीका को तशवीश

वाशिंगटन 30 जनवरी ( पी टी आई ) अमरीका ने इरान की जानिब से बैलिस्टिक मीज़ाइल टेक्नोलोजी का इस्तेमाल करते हुए ख़ला में ज़िंदा बंदर को भेजने के मंसूबा पर गहिरी तशवीश का इज़हार किया है और कहा है कि अगर इस ज़िमन में मौसूला इत्तिलाआत दरुस

वाशिंगटन 30 जनवरी ( पी टी आई ) अमरीका ने इरान की जानिब से बैलिस्टिक मीज़ाइल टेक्नोलोजी का इस्तेमाल करते हुए ख़ला में ज़िंदा बंदर को भेजने के मंसूबा पर गहिरी तशवीश का इज़हार किया है और कहा है कि अगर इस ज़िमन में मौसूला इत्तिलाआत दरुस्त हैं तो उस से अक़वामे मुत्तहिदा की सलामती कौंसिल की क़रारदाद की खिलाफवर्जी होगी ।

अमरीकी महिकमा ख़ारजा तर्जुमान विक्टोरिया नव लैंड ने कहा कि अगर वो ( इरान ) बैलिस्टिक मीज़ाइल टेक्नोलोजी का इस्तेमाल करते हुए ऐसी किसी चीज़ ख़ला में भेजना चाहते हैं तो यक़ीनन ये अमर बाइस तशवीश होगा ।

ताहम उन्हों ने कहा कि वो इस ख़बर की तौसीक़ करने के मौक़िफ़ में नहीं हैं। विक्टोरिया नव लैंड ने कहा कि मैं एक गरीब छोटे बंदर की तस्वीर देखी हूँ जो ख़ला में जाने की तैयारी कर रहा है
लेकिन में इस ख़बर की तौसीक़ करने के मौक़िफ़ में तो नहीं हूँ ताहम ख़लाई राकेट दाग़ने की टेक्नोलोजी में इरान की तरक़्क़ी हमारे लिए बाइस तशवीश है।

TOPPOPULARRECENT