Saturday , December 16 2017

ख़लीजी शहरीयों को ईरान , अमरीकी जंग का अंदेशा

दुबई ।  31 दिसम्बर  (एजैंसीज़) ईरान और अमरीका के दरमयान लफ़्ज़ी जंग में शिद्दत के साथ ख़लीज अरब में ज़बरदस्त तशवीश पैदा होगई है। अमरीका और इसराईल की तरफ़ से अनक़रीब ईरान पर किसी हमला के बारे में क़ियास आराईयां की जा रही हैं और ये तन

दुबई ।  31 दिसम्बर  (एजैंसीज़) ईरान और अमरीका के दरमयान लफ़्ज़ी जंग में शिद्दत के साथ ख़लीज अरब में ज़बरदस्त तशवीश पैदा होगई है। अमरीका और इसराईल की तरफ़ से अनक़रीब ईरान पर किसी हमला के बारे में क़ियास आराईयां की जा रही हैं और ये तनाज़ा ख़लीजी शहरीयों में आम मौज़ू बहस बन गया है। आबनाए हुर्मुज़ के क़रीब ईरान की 10 रोज़ा बहरी मश्क़ें जारी हैं।

इस दौरान वाशिंगटन और तल अबीब में ईरान पर नागुज़ीर हमले के इमकानात पर गरमागरम बहस जारी है, जिस से ये अंदेशे पैदा होरहे हैं कि अमरीका और इसराईल, ईरान पर हमला का मंसूबा बनारहे हैं, जब कि दूसरी तरफ़ ये अंदेशे भी पैदा होरहे हैं कि इस्लामी जमहूरीया ईरान की तरफ़ से दुनिया के अहम तरीन आबी गुज़रगाह को बंद किया जा सकता है जबकि 6 ख़लीजी ममालिक इसी रास्ते से अमरीका, यूरोप और सारी दुनिया को अपना तेल बरामद करते हैं।

अमरीका और इसराईल ने धमकी दी है के ईरान को क़ाबू में रखने केलिए हाल ही में किए जाने वाले सिफ़ारती इक़दामात और मआशी पाबंदीयां नाकाम होजाने की सूरत में मज़ीद मोसर इक़दामात किए जा सकते हैं। अमरीकी वज़ीर-ए-दिफ़ा लीवन पेनेटा ने सी बी एस से कहा है के हमें एन्टली जिन्स इत्तिलाआत मौसूल हुई है केईरान न्यूक्लीयर असलाह तैय्यार कररहा है और हम इस मसला से निमटने केलिए सख़्त कार्रवाई करेंगे।

TOPPOPULARRECENT