Friday , December 15 2017

ख़ाका तुय्यबा ट्रस्ट के ज़ेर-ए-एहतिमाम हैदराबाद में इतवार को कल हिंद मुशायरा

हैदराबाद ।२४। अगस्त :ख़ाक तुय्यबा ट्रस्ट के ज़ेर-ए-एहतिमाम कल हिंद मुशायरा इतवार 26 अगस्त को शाम 7.30 बजे प्रकाशम हाल गांधी भवन में होगा ।नामवर मेहमान शारा-ए-ने शिरकत की तौसीक़ कर दी है । ख़ाक तुय्यबा ट्रस्ट के तर्जुमानके बमूजब ट्रस्ट

हैदराबाद ।२४। अगस्त :ख़ाक तुय्यबा ट्रस्ट के ज़ेर-ए-एहतिमाम कल हिंद मुशायरा इतवार 26 अगस्त को शाम 7.30 बजे प्रकाशम हाल गांधी भवन में होगा ।नामवर मेहमान शारा-ए-ने शिरकत की तौसीक़ कर दी है । ख़ाक तुय्यबा ट्रस्ट के तर्जुमानके बमूजब ट्रस्ट के ज़ेर-ए-एहतिमाम पहली बार मुशायरा का एहतिमाम किया जा रहा है ।

हैदराबाद की आठ मुमताज़ शख़्सियात को मुख़्तलिफ़ शोबा-ए-हियात में इन की ख़िदमात के एतराफ़ में एवार्ड्स पेश किए जाऐंगे । तालीम , समाजी ख़िदमात , हीलत केर , सहाफ़त और अदब में ख़िदमात की असास पर शख़्सियात का इंतिख़ाब किया गया है । ट्रस्टगुज़शता दो दहाईयों से बनीनौ इंसान की ख़िदमात में मसरूफ़ इदारा है जो मिल्लत केमआशी तौर पर कमज़ोर अफ़राद की ख़ुद कफ़ालत केलिए मुख़्तलिफ़ असकीमात को रूबा अमल लाते हुए उन्हें बावक़ार ज़िंदगी बसर करने में तआवुन फ़राहम करता है ।

ट्रस्ट के ज़ेर-ए-एहतिमाम गोलकुंडा में वोकेशनल कॉलिज क़ायम किया गया है । जुदा में ख़ाक तुय्यबा ट्रस्ट के ज़ेर-ए-एहतिमाम कम्पयूटर ट्रेनिंग सैंटर ने हज़ारों नौजवानों को तर्बीयत सेआरास्ता करके उन्हें रोज़गार फ़राहम करने में कलीदी रोल अदा किया ।

TOPPOPULARRECENT