Monday , December 11 2017

ख़ातून की इजतिमाई इस्मत रेज़ि , मुल्ज़िमीन गिरफ़्तार

हैदराबाद ।१५ मार्च ( सियासत न्यूज़) दुबैर पूरा पुलिस ने 6 अफ़राद को ख़ातून की इजतिमाई इस्मत रेज़ि करने के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार करलिया । बताया जाता है कि /11 मार्च को 10.30 बजे चंचल गौड़ा के मुक़ीम नौजवान सय्यद मुहम्मद और इस के साथीयों न

हैदराबाद ।१५ मार्च ( सियासत न्यूज़) दुबैर पूरा पुलिस ने 6 अफ़राद को ख़ातून की इजतिमाई इस्मत रेज़ि करने के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार करलिया । बताया जाता है कि /11 मार्च को 10.30 बजे चंचल गौड़ा के मुक़ीम नौजवान सय्यद मुहम्मद और इस के साथीयों ने आसमान गढ़ मुलक पेट की मुक़ीम शाह जहां नामी घरेलू मुलाज़िमा की इजतिमाईइस्मत रेज़ि की । पुलिस ने बताया कि शाह जहां को एक मुनज़्ज़म साज़िश के तहत चंचल गौड़ा में वाक़्य एक मकान में मुंतक़िल किया गया और इंदिरा माँ स्कीम के तहत दाख़िलकिए गए 20 हज़ार रुपय को वापिस देने के बहाने मुल्ज़िमीन ने इस ख़ातून की इस्मतरेज़ि की ।

बताया जाता है कि इमरान अली ख़ान ने इस ख़ातून को इलाक़ा एल्बी नगर से इस के 13 साला बेटे के हमराह मोटर साईकल पर चंचल गौड़ा मुंतक़िल किया जहां पर उस की इस्मत रेज़ि करने के बाद उसे पुलिस से शिकायत ना करने केलिए धमकी दी गई । दुबैर पूरा पुलिस ने बताया कि इजतिमाई इस्मत रेज़ि के इस वाक़िया में पुलिस ने सय्यद मुहम्मद , इमरान अली ख़ान , मुहम्मद नसीर ख़ान , मुहम्मद आज़म , मुहम्मद हशमतउर्फ़ छोटू और मोहम्मद चांद को गिरफ़्तार किया है ।

TOPPOPULARRECENT