Monday , September 24 2018

ख़ादिम उल हुज्जाज के लिए दरख़ास्त दाख़िल करने 25 अप्रैल आख़िरी तारीख

ख़ादिम उल हुज्जाज के लिए दरख़ास्तों के इदख़ाल की आख़िरी तारीख में जनाब मुहम्मद अहमद उल्लाह रियासती वज़ीर अकलियती बहबूद की हिदायत पर 25 अप्रैल तक तौसीअ दी गई है । सदर नशीन हज कमेटी सैयद खलील उद्दीन अहमद ने बताया कि इस ज़िमन में कई

ख़ादिम उल हुज्जाज के लिए दरख़ास्तों के इदख़ाल की आख़िरी तारीख में जनाब मुहम्मद अहमद उल्लाह रियासती वज़ीर अकलियती बहबूद की हिदायत पर 25 अप्रैल तक तौसीअ दी गई है । सदर नशीन हज कमेटी सैयद खलील उद्दीन अहमद ने बताया कि इस ज़िमन में कई नुमाइंदगीयाँ वसूल हुई हैं । प्रोफेसर एस ए शकूर सी ई ओ हज कमेटी ने अहल मुस्लिम सरकारी मुलाज़मीन से दरख़्वास्तें दाख़िल करने की अपील की ।

दरख़ास्त गुज़ार की उम्र यक्म जुलाई 2011 को 25 ता 50 साल के दरमियान , उर्दू , तेलगू ज़बान पर उबूर और हाजी होना ज़रूरी है । दरख़ास्त गुज़ार के पास इंटरनेशनल पासपोर्ट का होना ज़रूरी है और उन्हें हज कमेटी की हिदायात के मुताबिक़ किसी भी वक़्त सफ़र के लिए तय्यार रहना होगा ।

हज 2012 के लिए ख़ादिम उल हुज्जाज के तौर पर तक़र्रुर किया जाएगा । दरख़ास्त ज़रूरी असनादात के 25 अप्रैल कोया इस से क़ब्ल दफ़्तर हज कमेटी हज हाउज़ नामपली में दाख़िल करना होगा ।

TOPPOPULARRECENT