Tuesday , December 12 2017

ख़ानगी इंजीनीयरिंग कॉलिजों के ख़िलाफ़ शिकायत

सी पी आई (ऐम) आंधरा प्रदेश कमेटी के सिक्रेटरी मिस्टर बी वी राघवल्लू ने वज़ीर फ़न्नी तालीम मिस्टर दामोधर राज नरसिम्हा को एक मकतूब तहरीर करते हुए रियासत के तमाम ख़ानगी इंजीनीयरिंग कॉलिजों के ग़ैर तदरीसी स्टाफ़ के लिए आर पी ऐस । 2010 प

सी पी आई (ऐम) आंधरा प्रदेश कमेटी के सिक्रेटरी मिस्टर बी वी राघवल्लू ने वज़ीर फ़न्नी तालीम मिस्टर दामोधर राज नरसिम्हा को एक मकतूब तहरीर करते हुए रियासत के तमाम ख़ानगी इंजीनीयरिंग कॉलिजों के ग़ैर तदरीसी स्टाफ़ के लिए आर पी ऐस । 2010 पर अमल दर आमद के लिए ज़रूरी इक़दामात करने की अपील की।

उन्हों ने कहाकि आंधरा प्रदेश में तक़रीबन 720 ख़ानगी इंजीनीयरिंग कॉलिजस हैं और उन में अक्सर ए आई सी टी ई या यूनीवर्सिटी के क़वाइद-ओ-शराइत पर अमल नहीं कररहे हैं। जिस का इतलाक़ स्टाफ़ और तलबा पर होता है। इस की वजह तालीम का मयार कॉरपोरेट कल्चर के चयालनजस को पूरा करने वाला जैसा नहीं है।

कॉलिज मैनिजमंटस की जानिब से ग़ैर तदरीसी अमला को हुकूमत के क़वाइद के मुताबिक़ तनख़्वाह अदा नहीं की जा रही है और ये इद्दिआ किया जा रहा है कि हुकूमत के अहकाम के मुताबिक़ तनख़्वाह अदा की जा रही है।

उन्हों ने वज़ीर फ़न्नी तालीम से ख़ानगी इंजीनीयरिंग कॉलिजों के एकाऊंटस की जांच के लिए स्पैशल ऑफीसर का तक़र्रुर करने की अपील की।

TOPPOPULARRECENT