Monday , December 18 2017

ख़ुदकुशी वाक़ियात से सयासी फ़ायदा हासिल करने की कोशिश

हैदराबाद २८। मार्च (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने ख़ुदकुशी वाक़ियात पर तनाज़ा रिमार्कस करते हुए कहा कि इस के पीछे कई वजूहात हो सकती हैं। ख़ुदकुशी तेलंगाना मसला का हल नहीं है और सयासी क़ाइदीन नाशों क

हैदराबाद २८। मार्च (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने ख़ुदकुशी वाक़ियात पर तनाज़ा रिमार्कस करते हुए कहा कि इस के पीछे कई वजूहात हो सकती हैं। ख़ुदकुशी तेलंगाना मसला का हल नहीं है और सयासी क़ाइदीन नाशों की सियासत करते हुए सयासी फ़ायदा उठाने की कोशिश कर रहे हैं।

तमाम जमातें चाहे तो वो असैंबली में ख़ुदकुशी वाक़ियात पर ब्यान देने केलिए तैय्यार ही। अपने चैंबर असम्बली में मीडीया से बातचीत करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि ख़ुदकुशी तलंगाना मसला का हल नहीं है । ख़ुदकुशी वाक़ियात को सियासत से जोड़ कर चंद जमातें और क़ाइदीन सयासी फ़ायदा उठाने की कोशिश कर रहे हैं। तलंगाना एक संजीदा मसला है। इश्तिआल अंगेज़ी पैदा करने से मसला हल होने के इमकानात नहीं होती। कांग्रेस पार्टी हाईकमान क़ौमी सतह पर मसला तेलंगाना को हल करने के लिए संजीदा कोशिश कर रही है । रियासत के तीनों इलाक़ों की नुमाइंदगी करने वाले क़ाइदीन को दिल्ली तलब कर के तेलंगाना मसला पर हाईकमान ने मुशावरत की है ।

क़ौमी सतह पर चंद मसाइल हैं जिस की वजह से कांग्रेस के ज़ेर क़ियादत यू पी ए हुकूमत को फ़ैसला करने में ताख़ीर हो रही है । कांग्रेस पार्टी में अचानक नाराज़गीयाँ बढ़ जाने के सवाल का जवाब देते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि कांग्रेस पार्टी में इज़हार-ए-ख़्याल की आज़ादी है और ये नाराज़गीयाँ और ग्रुप बंदीयां हमेशा बरक़रार रहेंगी । पार्टी में रह कर मुख़ालिफ़ पार्टी सरगर्मीयों में मुलव्वस होने और पार्टी के मुफ़ादात को नुक़्सान पहूँचाने वालों को पार्टी सँभल जाने का वक़्त दे रही ही, ज़रूरत पड़ने पर कार्रवाई की जाएगी । बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा करने के सवाल का जवाब देते हुए कहा कि हुकूमत ने अभी तक कोई फ़ैसला नहीं किया है ।

इलैक्ट्रिसिटी रैगूलेटरी अथॉरीटी की जानिबसे हुकूमत को कोई तजवीज़ क़बूल होने के बाद इस पर क़तई फ़ैसला होगा ।रियासत में कांग्रेस पार्टी के इस्तिहकाम के बारे में पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए कहा कि हुकूमत को कोई ख़तरा नहीं है।

TOPPOPULARRECENT