Tuesday , December 19 2017

ख़ुसूसी टास्क फ़ोर्स में शामिल होने मोहंती का तज़बज़ब

तक़सीम आंध्र प्रदेश की तशकील के ज़िमन में असासाजात की तक़सीम-ओ-मुंतक़ली और इंतिज़ामी दायरा कार का जायज़ा लेने मर्कज़ी हुकूमत की तरफ से क़ायम करदा आला सतही पाँच रुकनी कमेटी में साबिक़ डायरेक्टर जनरल आफ़ पुलिस अजीत कुमार मोहंती को भी शाम

तक़सीम आंध्र प्रदेश की तशकील के ज़िमन में असासाजात की तक़सीम-ओ-मुंतक़ली और इंतिज़ामी दायरा कार का जायज़ा लेने मर्कज़ी हुकूमत की तरफ से क़ायम करदा आला सतही पाँच रुकनी कमेटी में साबिक़ डायरेक्टर जनरल आफ़ पुलिस अजीत कुमार मोहंती को भी शामिल किया गया था मगर एसा लगता है के वो इस कमेटी में शमूलीयत इख़तियार करने तज़बज़ब का शिकार हैं।

इस कमेटी के सरबराह सी आर पी एफ़ विजय कुमार को बताया गया है जिस में मोहंती के अलावा साबिक़ डी जी पी आंध्र प्रदेश जय वि रामू डू को भी शामिल किया गया है।

विजय् कुमार और मोहंती एक ही बयाच से ताल्लुक़ रखते हैं। कमेटी ने आज आंध्र प्रदेश का दौरा किया। रियासत के आला ओहदेदारों के साथ मीटिंग मुनाक़िद किया।

इस मीटिंग में ए के मोहंती ने शिरकत नहीं की। उनकी अदम शिरकत की एक वजह समझी जा रही हैक्र्र् विजय कुमार इन ही के बयाच से ताल्लुक़ रखते हैं इस लिए उनकी क़ियादत में काम करने में मुतरद्दिद हैं।

मोहंती अगरचे सुबकदोशी के बाद भी हुकूमत के लिए अपनी ख़िदमात फ़राहम करने पर आमादा हैं मगर वो इस ज़िम्मेदारीयों से ग़ैर मुतमइन नज़र आते हैं।

TOPPOPULARRECENT