Wednesday , May 23 2018

गंभीराव पेट‌ में आइन्दा माह फिल्टर पानी की सरबराही

गंभीराव‌ पेट, 29 मार्च: बेहतर सेहत की हिफ़ाज़त और तालीम पर हुकूमत की ख़ुसूसी तवज्जो है। जिस के तहत ज़िला करीमनगर में मुख़्तलिफ़ मवाज़आत में सरकारी दवाखाने और जिन दवाख़ानों में मरीज़ों को बेहतर इलाज के लिए मुख़्तलिफ़ इक़साम के मिशनरी क़ाय

गंभीराव‌ पेट, 29 मार्च: बेहतर सेहत की हिफ़ाज़त और तालीम पर हुकूमत की ख़ुसूसी तवज्जो है। जिस के तहत ज़िला करीमनगर में मुख़्तलिफ़ मवाज़आत में सरकारी दवाखाने और जिन दवाख़ानों में मरीज़ों को बेहतर इलाज के लिए मुख़्तलिफ़ इक़साम के मिशनरी क़ायम किए जा रहे हैं। जबकि बेहतर तालीम के मंसूबे के तहत एडीशनल क्लास रूम्स तामीर किए जा रहे हैं। इन ख़्यालात का इज़हार रुकन पार्लियामेंट करीमनगर पूनम प्रभाकर गौड ने किया।

मौसूफ़ आज यहां अपने एक रोज़ा दौरे के मौक़े पर मौज़ा लंगाना पेट‌ में 52 लाख रुपये की लागत से तामीर किए जाने वाले हेल्थ प्राइमरी सेंटर के तामीरी कामों का संगे बुनियाद रखा। जबकि मौज़ा श्री गड्डा में बेटी रोड के इलावा अंबेडकर भवन की तामीरी कामों का भी संगे बुनियाद रखा। इस तरह पूनम प्रभाकर मौज़ा निर्मल में और गंभीराव‌ पेट आंगन वाड़ी सेंटर, कस्तूरबा हॉस्टल का इफ़्तिताह अंजाम दिया।

इस मौक़े पर रुकन पार्लियामेंट ने अवाम को मुख़ातिब करते हुए कहा कि अवाम को दरपेश मसाइल की यकसूई पर मवाज़आत का वो दौरा करते हुए अवाम से मुलाक़ात करके उन के देरीना हल तलब मसाइल की यकसूई के लिए ठोस इक़दामात कर रहे हैं। उन्होंने कहा कि मवाज़आत में पीने के पानी की क़िल्लत जैसे मसले से निमटने के लिए कई करोड़ रुपये की रक़‌मी मंज़ूरी अमल में लाई गई।

मंडल गंभीराव पेट‌ और मस्ताबाद में फ्लोराईड से पाक पानी की स्पलाई के मंसूबे के तहत 28 करोड़ रुपये मंज़ूर कर लिए गए। जिस के तहत यहां 11 देहातों में माह अप्रेल से फिल्टर पानी नलों के ज़रिये स्पलाई किया जाएगा। इस मौक़े पर रुकन असेम्बली तारिक़ रामाराव‌ और रवींद्र राव‌ अपनी जानिब से मवाज़आत की तरक़्क़ी के लिए जद्द-ओ-जहद करने का यक़ीन‌ दिलाया। इस मौक़े पर डी एम एच ओ नागेश्वर राव‌, आर डी ओ वेंकटेश्वरलो के इलावा कांग्रेस क़ाइदीन येल्लागोड़, सय्यद ज़ुबैर, नागराज, सय्यद हाश्मी , विलायत‌, वेंकटस्वामी, नुसरत, क़ुतबुद्दीन वगैरह मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT