Monday , December 18 2017

गजवेल में जलसा सीरत उन्नबी(स०अ०व०.) का इनइक़ाद

मुस्तक़र गजवेल के गर्वनमैंट जूनियर कालेज ग्राउंड पर जलसा सीरत उन्नबी(स०अ०व०.) का इनइक़ाद अमल में आया । जिसमें मुहम्मद रियाज़ उद्दीन नाज़िम ज़िला मेदक और जनाब एस एम रसूल शरफ़ी और मुईन अहमद ने शिरकत की । जलसा का आग़ाज़ हाफ़िज़-ओ-आलिम मुहम

मुस्तक़र गजवेल के गर्वनमैंट जूनियर कालेज ग्राउंड पर जलसा सीरत उन्नबी(स०अ०व०.) का इनइक़ाद अमल में आया । जिसमें मुहम्मद रियाज़ उद्दीन नाज़िम ज़िला मेदक और जनाब एस एम रसूल शरफ़ी और मुईन अहमद ने शिरकत की । जलसा का आग़ाज़ हाफ़िज़-ओ-आलिम मुहम्मद यसीन की क़िरात-ओ-तर्जुमानी से हुआ और इफ़्तेताही कलिमात जनाब मीर ज़फ़र उल्लाह ताहिर मुआविन नाज़िम ज़िला ने की ।

बज़बान तेलगू तौहीद , रिसालत-ओ-आख़िरत के उनवान पर जनाब एस एम रसूल शरफ़ी और जनाब सैयद मोईन अहमद ने तक़रीरें कीं । जिसका ग़ैर मुस्लिम पर गहरा असर पड़ा । मौलाना मुहम्मद कसीर उद्दीन , इमाम-ओ-ख़ज़ीब मस्जिद सालहीन गजवेल ने उस्वा रसूल (स०अ०व०) पर ख़िताब किया ।

सदारती ख़िताब जनाब मुहम्मद रियाज़ उद्दीन नाज़िम ज़िला मेदक हुब्बे रसूल ( स०अ०व०) , इताअत रसूल ( स०अ०व०), इत्तिबा रसूल ( स०अ०व०), अस्वाए रसूल ( स०अ०व०) और दावते रसूल ( स०अ०व०) की तरफ़ तवज्जा दिलाई । इसके इलावा मेहमान मुक़र्ररीन के ईमान अफ़रोज़ ब्यानात हुए और जलसा में बिरादरान हुए और जलसा में बिरादरान वतन की कसीर तादाद ने शिरकत की ।

जलसा की निज़ामत हाफ़िज़-ओ-आलिम मुहम्मद क़ासिम शरफ़ी अमीर मुक़ामी गजवेल ने सँभाल ली और आख़िर में शुक्रिया अदा किया । इस जलसा में मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से मुहम्मद जाफ़र ख़ान ने शिरकत की।

TOPPOPULARRECENT