Saturday , December 16 2017

गडकरी वज़ीर-ए-आज़म की दौड़ में शामिल नहीं

भारतीय जनता पार्टी के क़ौमी सदर नतन गडकरी ने आज कहा है कि अगले आम इंतिख़ाबात में भगवा पार्टी की क़ियादत वाले क़ौमी जमहूरी इत्तिहाद के वज़ीर-ए-आज़म के उम्मीदवार की दौड़ में वो शामिल नहीं हैं। मिस्टर गडकरी ने ज़ोर देकर कहा कि वो वज़ीर-ए-आज़म क

भारतीय जनता पार्टी के क़ौमी सदर नतन गडकरी ने आज कहा है कि अगले आम इंतिख़ाबात में भगवा पार्टी की क़ियादत वाले क़ौमी जमहूरी इत्तिहाद के वज़ीर-ए-आज़म के उम्मीदवार की दौड़ में वो शामिल नहीं हैं। मिस्टर गडकरी ने ज़ोर देकर कहा कि वो वज़ीर-ए-आज़म के ओहदे की दौड़ में कभी शामिल नहीं रहे।

आसाम के अपने दो रोज़ा दौरे के इख़तताम पर यहां सहाफ़ीयों से बात करते हुए मिस्टर गडकरी ने कहा कि मैं वज़ीर-ए-आज़म के ओहदे का उम्मीदवार नहीं हूँ। उन्हों ने मज़ीद कहा कि मुझे वज़ीर-ए-आज़म बनने की तमन्ना नहीं है और ना ही किसी ने मुझे इस केलिए पेश किया है। बी जे पी के चीफ़ ने कहा कि वो सियासत को समाज में तबदीली के एक आली कार के तौर पर देखते हैं और किसी भी ओहदे पर रहते हुए वो पार्टी की ख़िदमत जारी रखेंगे।उन्हों ने एतिमाद ज़ाहिर किया कि 2014 मैं होने वाले आम इंतिख़ाबात में बी जे पी की क़ियादत वाला एन डी ए मर्कज़ में इक़तिदार पर क़बज़ा करलेगा।

TOPPOPULARRECENT