Thursday , December 14 2017

गणेश जुलूस के दौरान फ़साद

फ़तह पुर‌ इलाक़ा में कशीदगी उस वक़्त पैदा हुई जब एक ग्रुप ने गणेश जुलूस पर संगबारी की । पुलिस‌ ने कहा कि ये वाक़िया कल रात पेश आया । वडोदरा सिटी जवाइंट पुलिस‌ कमिशनर डी जे पटेल ने बताया कि बाज़ नामालूम अफ़राद ने गणेश चतुर्थी के मौक़े पर न

फ़तह पुर‌ इलाक़ा में कशीदगी उस वक़्त पैदा हुई जब एक ग्रुप ने गणेश जुलूस पर संगबारी की । पुलिस‌ ने कहा कि ये वाक़िया कल रात पेश आया । वडोदरा सिटी जवाइंट पुलिस‌ कमिशनर डी जे पटेल ने बताया कि बाज़ नामालूम अफ़राद ने गणेश चतुर्थी के मौक़े पर निकाले गए जुलूस पर संगबारी की जिस के ख़िलाफ़ अवाम ने एहतेजाज किया और तशद्दुद बरपा हुआ।

पुलिस‌ ने संगबारी में मसरूफ़ हुजूम को मुंतशिर करने 15 आँसू ग़ियास शॅल बराए। सिटी पुलिस‌ कमिशनर ई राधा कृष्ण के साथ पुलिस‌ अमला की मेम ने मुक़ाम का दौरा किया और सूरत-ए-हाल को फ़ौरी क़ाबू में करलिया । इस सिलसिले में अब तक कोई गिरफ़्तारी अमल में नहीं आई है। पुलिस‌ ने इलाक़े में कशीदा सूरत-ए-हाल पर क़ाबू पाने केलिए मार्च भी किया है।

गणेश तहवार के मौक़े पुर अमन‍ ओ‍ ज़ब्त की सूरत-ए-हाल को यक़ीनी बनाने केलिए ज़ाइद फ़ोर्स को तैनात किया जा रहा है। वडोदरा फ़िर्कावाराना तौर पर एक हस्सास इलाक़ा है।

TOPPOPULARRECENT