Friday , December 15 2017

गवर्नर के इख़्तियारात पर के सी आर की ख़ामोशी की वजह क्या थी?:दयाकर राव‌

तेलंगाना के सीनीयर तेलुगु देशम लीडर दयाकर राव ने चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव से वज़ाहत तलब की के आंध्र प्रदेश तंज़ीम जदीद क़ानून 2014 में गवर्नर को दिए गए ख़ुसूसी इख़्तियारात की शमूलीयत पर वो आख़िर किस लिए ख़ामोश थे?

तेलंगाना के सीनीयर तेलुगु देशम लीडर दयाकर राव ने चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव से वज़ाहत तलब की के आंध्र प्रदेश तंज़ीम जदीद क़ानून 2014 में गवर्नर को दिए गए ख़ुसूसी इख़्तियारात की शमूलीयत पर वो आख़िर किस लिए ख़ामोश थे? दयाकर राव ने एन टी आर ट्रस्ट भवन में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए याद दिलाया कि माज़ी में यू पी ए हुकूमत की तरफ़ से पार्लियामेंट में तेलंगाना बिल की मंज़ूरी पर टी आर एस क़ाइदीन ने जश्न मनाया था।

दयाकर राव ने दरयाफ़त किया कि आया के सी आर ने इस मौके पर मनज़ोरा बिल की तफ़सीलात का मुताला नहीं किया था जिस में गवर्नर को मुशतर्का दारुल हुकूमत जी एच्च एम सी में दिए जाने वाले इख़्तियारात को वाज़िह तौर पर ज़हिर की गई थी। दयाकर राव ने कहा कि बी जे पी के ज़ेरे क़ियादत एन डी ए हुकूमत सिर्फ़ इस बिल पर अमल आवरी कररही है और इस क़ानून में शामिल दफ़आत के लिए हुकूमत पर इल्ज़ाम नहीं टहराया जाना चाहीए।

TOPPOPULARRECENT