Monday , December 11 2017

ग़रीबों के लिए इमकना स्कीम में तेज़ी लाने चीफ़ मिनिस्टर की हिदायत

हैदराबाद 14 अक्टूबर्: चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने ओहदेदारों से कहा है कि वो पसमांदा तबक़ात के हाउज़िंग प्रोग्राम के कामों में तेज़ी पैदा करें ताके ज़रूरतमंद ख़ानदानों में दो बेडरूम वाले मकानात फ़राहम किए जा सकें।

चीफ़ मिनिस्टर ने अज़ला के कलेक्टरस जवाइंट कलेक्टरस और सुपरिन्टेन्डेन्टस पुलिस के साथ एक जायज़ा मीटिंग मुनाक़िद किया। उन्होंने ओहदेदारों से कहा कि वो इस बात को यक़ीनी बनाएँ कि हाउज़िंग स्कीम पर किसी बेक़ाइदगी के बग़ैर अमल आवरी हो सके।

उन्होंने ये वाज़िह किया कि हाउज़िंग स्कीम से कम अज़ कम दो नसलों को फ़ायदा होगा। रियासती हुकूमत इस स्कीम पर अमल आवरी में किसी तरह के करप्शन और बे क़ाईदगियों को बर्दाश्त नहीं करेगी।

चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि साबिक़ा हुकूमतें ग़ीरबों को शहर के बाहर डरबे नुमा रूम्स फ़राहम क्या करती थी ताहम मौजूदा टी आर एस हुकूमत टाउनस के पाँच कीलोमीटर के अहाता ही में ग़ुरबा को दो बेडरूम हाल किचन वाले मकानात फ़राहम करेगी और उनमें दो बाथ रूम्स रहेंगे।

उन्होंने कहा कि हर असेंबली हलक़ा में पायलट बुनियादों पर 400 मकानात तामीर किए जाऐंगे। उन्होंने बताया कि मुक़ामी रुकने असेंबली की तरफ से 50 फ़ीसद मकानात के अलाटमेंट की सिफ़ारिश की जा सकती है जबकि माबक़ी पच्चास फ़ीसद इस्तेफ़ादा कुनुन्दगान का ज़िला इंचार्ज वज़ीर इंतेख़ाब अमल में लाएँगे।

TOPPOPULARRECENT