Sunday , November 19 2017
Home / Hyderabad News / ग़रीबों को बिला ताख़ीर बेहतर ख़िदमात की फ़राहमी पर-ज़ोर

ग़रीबों को बिला ताख़ीर बेहतर ख़िदमात की फ़राहमी पर-ज़ोर

हैदराबाद 21 नवंबर: तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर चंद्रशेखर राव‌ ने रियासत के ग़रीब अवाम को बिला रुकावट तेज़-रफ़्तार ख़िदमात की फ़राहमी के लिए इंतेज़ामी ताख़ीर के ख़ातमे की ज़रूरत पर-ज़ोर दिया। के सी आर ने आबपाशी के ओहदेदारों के साथ मुनाक़िदा एक जायज़ा मीटिंग से ख़िताब करते हुए कहा कि इन ( तेलंगाना अवाम ) की तवक़्क़ुआत की तकमील की कोशिशें जारी हैं और उन्हें रियासत के बेरोज़गार नौजवानों को रोज़गार फ़राहम करने की ज़रूरत है और ज़रूरत इस बात की भी हैके अवाम को बिला किसी ताख़ीर बेहतरीन ख़िदमात मुहय्या की जाये।

चीफ़ मिनिस्टर ने आबपाशी प्रोजेक्टों की तामीर में ताख़ीर से गुरेज़ की ज़रूरत पर-ज़ोर दिया और ओहदेदारों को हिदायत की के वो कॉन्ट्रैक्टस को बरवक़्त बिलज़ की अदायगी को यक़ीनी बनाने के लिए एक मन्सूबा तैयार करे।

उन्होंने कहा कि कई दहाईयों में आबपाशी प्रोजेक्टों की तकमील की क़दीम रवायात के बरख़िलाफ़ हमें चाहीए कि अंदरून तीन साल प्रोजेक्ट मुकम्मिल किए जाएं। टी आर एस हुकूमत तमाम आबपाशी प्रोजेक्टों की आजलाना तकमील के अह्द की पाबंद है ताके ज़रई शोबे को बेहतर फसलों के लिए बरवक़्त पानी सरबराह किया जा सके।

TOPPOPULARRECENT