Thursday , December 14 2017

ग़ुर्बत को हसूल-ए-तालीम में रुकावट बनने ना दिया जाए। रजिस्ट्रार जे एन टी यू

हैदराबाद ।१७ । जुलाई : ( सियासत न्यूज़ ) : रजिस्ट्रार जवाहर लाल नहरू टेक्नालोजीकल यूनीवर्सिटी और कन्वीनर एम सेट‌ मिस्टर रमना राओने आज सुलतान उल-उलूम कॉलिज आफ़ फार्मेसी की तालिबा शमाइला फ़िर्दोस को गोल्ड मैडल और तौसीफ़ी सनद पेश की।

हैदराबाद ।१७ । जुलाई : ( सियासत न्यूज़ ) : रजिस्ट्रार जवाहर लाल नहरू टेक्नालोजीकल यूनीवर्सिटी और कन्वीनर एम सेट‌ मिस्टर रमना राओने आज सुलतान उल-उलूम कॉलिज आफ़ फार्मेसी की तालिबा शमाइला फ़िर्दोस को गोल्ड मैडल और तौसीफ़ी सनद पेश की। शमाइला फ़िर्दोस जे एन टी यू की 2006-2010की टॉपर हैं।

सेमिनार हाल अमजद अली ख़ान कॉलिज आफ़ बिज़नस एडमिनिस्ट्रेशन में आज शाम मुनाक़िदा तहनीती तक़रीब में मिस्टर रमना राओ ने शमाइला फ़िर्दोस और सुलतान एज्यूकेशन सोसाइटी को ख़राज-ए-तहसीन पेश की जिन्हों ने तालीमी मैदान में ग़ैरमामूली ख़िदमात अंजाम दें। उन्हों ने कहा कि एमसेट के कन्वीनर की हैसियत से उन का मुशाहिदा है कि अक्सर टाप रीनकरस सुलतान उल-उलूम एज्यूकेशन सोसाइटी के तहत क़ायम तालीमी इदारों को तर्जीह देते हैं। उन्हों ने तलबा को सख़्त मेहनत , अपनी सलाहीयतों के सही इस्तिमाल का मश्वरा दिया और कहा कि ग़ुर्बत , मआशी तंगदस्ती कभी भी हसूल-ए-तालीम की राह में रुकावट नहीं बननी चाहिए ।

उन्हों ने कई मिसालें पेश कीं कि किस तरह से नासाज़ गार हालात के बावजूद लोगों ने आला तालीम हासिल की और बावक़ार ओहदों पर फ़ाइज़ हुई। कारगुज़ार सदर नशीन जनाब ज़फ़र जावेद ने शमाइला फ़िर्दोस को इस कार-ए-नुमायां पर मुबारकबाद पेश की कि उन्हों ने अपने अरकान-ए-ख़ानदान, कॉलिज, यूनीवर्सिटी का नाम रोशन किया।

इन पर कॉलिज को फ़ख़र है। उन्हों ने उम्मीद ज़ाहिर की कि मुस्तक़बिल में वो और भी एज़ाज़ात हासिल करेंगी। इस मौक़ा पर शहि नशीन पर डाक्टर मीर अकबर अली ख़ान , जनाब बाक़िर हुस्न, डाक्टर ज़िया नदीम प्रिंसिपल वेंकटेश मौजूद थी। शमाइला फ़िर्दोस ने अपनी तक़रीर में अल्लाह ताला का शुक्र अदा किया और कहा कि इन की तरक़्क़ी में उन के अरकान ख़ानदान बिलख़सूस शौहर के इलावा कॉलिज इंतिज़ामिया का कलीदी रोल रहा है। मिसिज़ अनोपामा ने शुक्रिया अदा किया।

TOPPOPULARRECENT