Tuesday , August 14 2018

ग़ुलाम नबी आज़ाद ने पर्चा नामज़दगी दाख़िल कर दिया

मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत ग़ुलाम नबी आज़ाद अपनी आबाई रियासत से लोक सभा के लिए अपनी आबाई रियासत से पहला इंतिख़ाबी मुक़ाबला करते हुए आज हलक़ा ऊधम पुर-दौडा से पर्चा नामज़दगी दाख़िल किया और उम्मीद ज़ाहिर की कि मोदी लहर से मुताल्लिक़ बी जे पी के

मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत ग़ुलाम नबी आज़ाद अपनी आबाई रियासत से लोक सभा के लिए अपनी आबाई रियासत से पहला इंतिख़ाबी मुक़ाबला करते हुए आज हलक़ा ऊधम पुर-दौडा से पर्चा नामज़दगी दाख़िल किया और उम्मीद ज़ाहिर की कि मोदी लहर से मुताल्लिक़ बी जे पी के प्रोपगंडा को अवाम रद‌ करदेंगे।

चीफ़ मिनिस्टर उमर‌ अबदुल्लाह और सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी सैफुद्दीन सोज़ के साथ 65 साला ग़ुलाम नबी आज़ाद जलूस की शक्ल में इलेक्शन ऑफ़िस पहूंचे। ग़ुलाम नबी आज़ाद ने पर्चा नामज़दगी दाख़िल करने के बाद एक रैली से ख़िताब करते हुए कहा कि कांग्रेस 129 साल तवील जमात है जिस की जड़ें मज़बूत हैं जो (मोदी) का प्रोपगंडा कररहे हैं उन्हें मात होगी क्योंकि सिर्फ़ मज़बूत और पायदार जमात को ही फ़तह हासिल होगी।

मोदी की कोई लहर नहीं है ये महज़ एक प्रोपगंडा है। उमर‌ अबदुल्लाह ने आज़ाद के नज़रियात से इत्तिफ़ाक़ किया और कहा कि मैं वादा करता हूँ कि में आज़ाद और कांग्रेस से वादा करता हूँ कि उन्हें (आज़ाद को) कामयाब करते हुए पार्लीमेंट भेजा जाएगा।

TOPPOPULARRECENT