गांजा फ़रोख़त करने वाले दो नौजवान गिरफ़्तार

गांजा फ़रोख़त करने वाले दो नौजवान गिरफ़्तार

हैदराबाद सिटी पुलिस में ऐन्टी नारकोटिक सेल क़ायम करने के बाद आज ये सेल ने पहली गिरफ़्तारी अमल में लाते हुए धूल पेट से ताल्लुक़ रखने वाले दो अफ़राद को गिरफ़्तार करलिया जो गांजा फ़रोख़त करने की कोशिश कररहे थे। डिप्टी कमिशनर पुलिस

हैदराबाद सिटी पुलिस में ऐन्टी नारकोटिक सेल क़ायम करने के बाद आज ये सेल ने पहली गिरफ़्तारी अमल में लाते हुए धूल पेट से ताल्लुक़ रखने वाले दो अफ़राद को गिरफ़्तार करलिया जो गांजा फ़रोख़त करने की कोशिश कररहे थे। डिप्टी कमिशनर पुलिस डीटेकटीव डिपार्टमैंट मिस्टर जय सत्य ना रायना ने बताया कि ऐन्टी नारकोटिक सेल की टीम ने आज इलाक़ा धूल पेट में धावा करके 35 साला राजू सिंह और 24 साला संदीप सिंह को गिरफ़्तार कर लिया और उन के क़बज़ा से 425 ग्राम गांजा बरामद करलिया।

मिस्टर सत नारायण ने बताया कि गिरफ़्तार मुल्ज़िमीन आदी गांजा फ़रोख़त करने वाले हैं और वो नौजवानों को गांजा फ़रोख़त करते हैं। उन्हों ने मज़ीद बताया कि राजू सिंह और संजीव सिंह धूल पेट इलाक़ा के मुक़ीम बलदेव से गांजा ख़रीद कर उसे दुबारा फ़रोख़त करते थे। पुलिस को बलदेव की भी तलाश है। गिरफ़्तार मुल्ज़िमीन को ज़बत शूदा गानजा के साथ बारहवीं ऐडीशनल चीफ़ मेट्रो पोलटीन मजिस्ट्रेट नामपली कोर्ट में पेश करने के बाद जेल मुंतक़िल करदिया।

Top Stories