Friday , December 15 2017

गाडियों को नज़र-ए-आतिश कर के फ़िर्कावाराना कशीदगी फैलाने वाले गिरफ़्तार

हैदराबाद 22 फरवरी : ( सियासत न्यूज़ ) : सी सी ऐस पुलिस ने गाड़ीयों को नज़र-ए-आतिश करने और फ़िर्कावाराना कशीदगी के माहौल को मज़ीद हुआ देने के इल्ज़ाम में तीन अफ़राद बिशमोल एक ऐम आई ऐम वर्कर को गिरफ़्तार करलिया । डिप्टी कमिशनर आफ़ पुलिस ड

हैदराबाद 22 फरवरी : ( सियासत न्यूज़ ) : सी सी ऐस पुलिस ने गाड़ीयों को नज़र-ए-आतिश करने और फ़िर्कावाराना कशीदगी के माहौल को मज़ीद हुआ देने के इल्ज़ाम में तीन अफ़राद बिशमोल एक ऐम आई ऐम वर्कर को गिरफ़्तार करलिया । डिप्टी कमिशनर आफ़ पुलिस डीटकटीव डिपार्टमैंट मिस्टर उन के वे रनगाराॶ ने प्रैस कान्फ़्रैंस के दौरान ये बात बताई । इस मौक़ा पर ऐडीशनल डी सी पी डी डी मिस्टर ज़फ़र जावेद-ओ-दीगर मौजूद थे ।

उन्हों ने बताया कि 19 नवंबर साल 2012 के दिन गिरफ़्तार अफ़राद 25 साला ख़्वाजा मुहम्मद मुजीब उर्फ़ मुजीब तालिब-ए-इल्म एमबी ए साल दोम , मुहम्मद लुकमान 32 साल ऐम आई ऐम पार्टी वर्कर , मुहम्मद जाफ़र पटेल उर्फ़ जाफ़र के इलावा उन के चार दीगर साथीयों ने मिल कर एक मख़सूस तबक़ा की 6कारों को नुक़्सान पहूँचा या था ।

डी सी पी का कहना है कि उन की ये हरकत किसी साज़िश का हिस्सा नहीं थी और ना ही इन सात अफ़राद ने किसी की ईमा पर ऐसा किया था बल्कि वो फ़िर्कावाराना कशीदगी के माहौल को बरक़रार रखना चाहते थे ।

16 और 17 नवंबर को कशीदगी के बाद 18 नवंबर के दिन हालात में बेहतरी आई थी और काफ़ी हद तक हालात बहाल होगए थे लेकिन उन की इस हरकत ने 19 नवंबर को दुबारा शहर के हालात में बेचैनी पैदा कर दी थी ।

डी सी पी ने बताया कि मज़ीद चार अफ़राद सलमान , आज़म , नसीर उर्फ़ फ़य्याज़ और इशफ़ाक़ मफ़रूर बताए गए हैं । सी सी ऐस पुलिस मसरूफ़ तहक़ीक़ात है ।

TOPPOPULARRECENT