Thursday , December 14 2017

गाय को ज़ख़मी करने वाला बस ड्राईवर बरी

एक बस ड्राईवर ने जिस ने तेज़ रफ़्तार बस चलाते हुए एक गाय को टक्कर देकर ज़ख़मी कर दिया था, लेकिन अदालत ने उसे ये कह कर बरी करदिया कि गाय बहरहाल एक जानवर है और बस ड्राईवर को ये पता नहीं था कि वो इस तरह अचानक बस के सामने आ जाएगी। लिहाज़ा इस म

एक बस ड्राईवर ने जिस ने तेज़ रफ़्तार बस चलाते हुए एक गाय को टक्कर देकर ज़ख़मी कर दिया था, लेकिन अदालत ने उसे ये कह कर बरी करदिया कि गाय बहरहाल एक जानवर है और बस ड्राईवर को ये पता नहीं था कि वो इस तरह अचानक बस के सामने आ जाएगी। लिहाज़ा इस मुआमला में चूँकि कोई क़सदन शरारत का पहलू मौजूद नहीं है लिहाज़ा ड्राईवर बेक़सूर है।

एडीशनल सेशन जज रमेश कुमार ने बस ड्राईवर राजेश कुमार को बरी कर दिया हालाँकि राजेश कुमार के ख़िलाफ़ लापरवाही और तेज़ रफ़्तारी से बस चलाने की शिकायत दर्ज करवाई गई थी। जज ने ताअज़ीरात-ए-हिंद में लापरवाही और तेज़ रफ़्तार ड्राइविंग की तशरीह करते हुए कहा कि हादिसा में अगर कोई इंसान ज़ख्मी या हलाक होता है तो क़ानूनी कार्रवाई की जा सकती है।

हैरतअंगेज़ बात ये है कि दिल्ली में 2010 में संतोष नामी एक शख़्स जो जहांगीर पूरी का साकन था, की गाय एक बस की ज़द में आ गई थी और तब से ही ये मुआमला अदालत में ज़ेर-ए-समाआत था, लेकिन आज अदालत ने मुल्ज़िम राजेश कुमार को बरी कर दिया।

TOPPOPULARRECENT