Thursday , November 23 2017
Home / Khaas Khabar / गाय ज़ुबह करने की अफ़्वाह हुजूम ने घर में घुस कर तबाही मचाई

गाय ज़ुबह करने की अफ़्वाह हुजूम ने घर में घुस कर तबाही मचाई

समाज में फ़िर्कापरस्ती का ज़हर इस क़दर ज़ियादा होगया हैके महिज़ गाय का गोश्त रखने की अफ़्वाह पर हुजूम ने एक घर पर हल्ला बोल दिया और 50 साला ज़ईफ़ शख़्स को मार मार कर मौत के घाट उतार दिया।

इस अफ़सोसनाक वाक़िये पर अप्पोज़ीशन जमातों ने शदीद ब्रहमी का इज़हार करते हुए उसे बी जे पी की अवाम को इलज़ाम करते हुवे जारी मुहिम के बाइस नफ़रत पर मबनी माहौल का नतीजा क़रार दिया।

पुलिस ने बताया कि उत्तरप्रदेश के दादरी गांव में तक़रीबन 200 अफ़राद पर मुश्तमिल हुजूम ने पिर की शब मुहम्मद अख़लाक़ नामी शख़्स के मकान पर उस वक़्त हमला कर दिया जब गांव में ये अफ़्वाह फैल गई कि यहां गाय ज़ुबह की गई और इस का गोश्त घर में महफ़ूज़ रखा गया है। हुजूम ने 50 साला मुहम्मद अख़लाक़ को ज़िद-ओ-कूब करके हलाक कर दिया और इस हमला में उनका 22 साला लड़का दानिश बुरी तरह ज़ख़मी हो गया। वो हॉस्पिटल में ज़ेर-ए-इलाज है।

पुलिस ने बताया कि 10 अफ़राद के ख़िलाफ़ एफ़ आई आर दर्ज की गई है जिनमें 6 को गिरफ़्तार किया जा चुका है। चीफ़ मिनिस्टर उत्तरप्रदेश अखिलेश यादव ने वाक़िये की तहक़ीक़ात का हुक्म दिया और महलोकीन के विरसा-ए-को 10 लाख रुपये ऐक्स गरीशया-ए‍का एलान किया है।

इलाके में कशीदगी में इज़ाफे के पेश-ए-नज़र पी ए सी और ज़ाइद पुलिस फ़ोर्स तायिनात की गई है। महलूक अख़लाक़ के रिश्तेदारों ने वाक़िये की तफ़सीलात बताते हुए कहा कि सिर्फ बकरा ज़ुबह किया गया और इसी का गोश्त फ़रीज में मौजूद था लेकिन मुक़ामी मंदिर में गाय ज़ुबह करने का एलान किया गया जिसके साथ ही हुजूम तशद्दुद पर उतर आया।

TOPPOPULARRECENT