गाली जनार्धन के भाई से मुसलसल तीसरे रोज़ पूछताछ

गाली जनार्धन के भाई से मुसलसल तीसरे रोज़ पूछताछ
हैदराबाद ०‍‍६अगस्त ( पी टी आई) आंधरा प्रदेश इंसिदाद रिश्वत सतानी ब्यूरो (ए सी बी ) ने बेल्लारी के रुकन असैंबली गाली सोमा शेखर रेड्डी से लगातार तीसरे दिन भी पूछगिछ की जो कानकनी अस्क़ाम के ज़िमन में जेल में क़ैद अपने भाई और कर्नाटक के

हैदराबाद ०‍‍६अगस्त ( पी टी आई) आंधरा प्रदेश इंसिदाद रिश्वत सतानी ब्यूरो (ए सी बी ) ने बेल्लारी के रुकन असैंबली गाली सोमा शेखर रेड्डी से लगातार तीसरे दिन भी पूछगिछ की जो कानकनी अस्क़ाम के ज़िमन में जेल में क़ैद अपने भाई और कर्नाटक के साबिक़ वज़ीर गाली जनार्धन रेड्डी की रिहाई के लिए रक़म बराए ज़मानत अस्क़ाम के एक मुल्ज़िम हैं ।

कानकनी सरकरदा बिज़नस मैन गाली जनार्धन को ज़मानत दिलाने केलिए सी बी आई के मुअत्तल शूदा जज टी पट्टा भी रामा राव‌ को रिश्वत देने के वाक़िया में सोमा शेखर रेड्डी भी कलीदी रोल रहा है । जिन्हें क़ब्लअज़ीं ए सी बी ने कामपली के बी जे पी रुकनअसैंबली टी ऐच सुरेश बाबू ( जो पहले ही गिरफ़्तार किए जा चुके हैं) के साथ हाज़िर होने की हिदायत की थी ।

सोमा शेखर रेड्डी ने ए सी बी ऑफ़िस में दाख़िल होने से क़ब्ल वहां मौजूद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि नोटिस जारी किए जाने के बाद में जुमा को ए सी बी के इजलास पर हाज़िर हुआ । गुज़श्ता रोज़ भी मुझ से पूछगिछ की गई थी और मुझ से दुबारा आने केलिए कहा गया था ।

में इस इदारा के साथ तआवुन कररहा हूँ और सवालात का जवाब दिया हूँ । गाली जनार्धन रेड्डी की ज़मानत केलिए जज को रिश्वत दिए जाने का वाक़िया मंज़रे आम पर आने के बाद इस अस्क़ाम मैं ताहाल तीन बरसर ख़िदमत जजों के इलावा तीन अरकान असम्बली और दीगर चार मुल्ज़िमीन को गिरफ़्तार किया जा चुका है ।

Top Stories