Sunday , February 25 2018

गिरासमीन को दौरा-ए-पाकिस्तान की इजाज़त नहीं मिली

वाशिंगटन । 19 जनवरी ( पी टी आई ) अमरीकी नुमाइंदा ख़ुसूसी मार्क गिरा समीन तालिबान से बात चीत के इमकानात खोजने केलिए पाकिस्तान जाना चाहते थे, मगर मौजूदा सूरत-ए-हाल में उन्हें ईस्लामाबाद की जानिब से इजाज़त नहीं दी गई। तर्जुमान महिकमा-

वाशिंगटन । 19 जनवरी ( पी टी आई ) अमरीकी नुमाइंदा ख़ुसूसी मार्क गिरा समीन तालिबान से बात चीत के इमकानात खोजने केलिए पाकिस्तान जाना चाहते थे, मगर मौजूदा सूरत-ए-हाल में उन्हें ईस्लामाबाद की जानिब से इजाज़त नहीं दी गई। तर्जुमान महिकमा-ए-ख़ारजा मार्क टोनर के मुताबिक़ पाकिस्तान का कहना है कि जब तक पाकिस्तान अमरीका से ताल्लुक़ात पर नज़र-ए-सानी नहीं कर लेता गिरा समीन का दौरा मुनासिब नहीं होगा।

तर्जुमान टोनर ने अमरीकी अख़बार में शाय ख़बर की सिर्फ इस हद तक तसदीक़ की कि अमरीकी वज़ीर-ए-ख़ारजा की पाकिस्तानी हम मंसब से फ़ोन पर बात हुई। ताहम उन्हों ने इस की तफ़सीलात नहीं बताएं। अख़बार की रिपोर्ट में दावा किया गया है कि बातचीत में दोनों ममालिक ने अपनी अपनी हदूद कार वाज़ेह कीं। अमरीकी वज़ीर-ए-ख़ारजा ने अपना मौक़िफ़ दुहराते हुए कहा कि अमरीका को अगर किसी से ख़तरा हो तो वो कहीं भी कार्रवाई का हक़ रखता है।

ताहम जवाब में पाकिस्तानी वज़ीर-ए-ख़ारजा का कहना था कि अगर पाकिस्तान की रैड लाईन को उबूर किया गया तो उसे मुल्की ख़ुदमुख़तारी पर हमला तसव्वुर किया जाएगा और इस का भरपूर जवाब दिया जाएगा। ताहम महिकमा-ए-ख़ारजा ने इस की तसदीक़ नहीं की ।

TOPPOPULARRECENT