Monday , December 11 2017

गीता रेड्डी की बरतरफ़ी के लिए तेलुगु देशम पार्टी का मुतालिबा

तेलुगु देशम पार्टी ने गवर्नर से आज मुतालिबा किया कि रियास्ती वज़ीर जय गीता रेड्डी को जगन मोहन रेड्डी के ख़िलाफ़ ग़ैर मुतनासिब असासों के मुक़द्दमा में पेश करदा सी बी आई चार्ज शीट में इन का नाम शामिल किए जाने के बाद काबीना से बरतरफ़ कर दि

तेलुगु देशम पार्टी ने गवर्नर से आज मुतालिबा किया कि रियास्ती वज़ीर जय गीता रेड्डी को जगन मोहन रेड्डी के ख़िलाफ़ ग़ैर मुतनासिब असासों के मुक़द्दमा में पेश करदा सी बी आई चार्ज शीट में इन का नाम शामिल किए जाने के बाद काबीना से बरतरफ़ कर दिया जाये।

सी बी आई ने पिछ्ले रोज़ अपनी चार्ज शीट में गीता रेड्डी का नाम भी शामिल करलिया जो साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर आँजहानी वाई एस राज शेखर रेड्डी की काबीना में वज़ीर भारी मसनूआत थीं।

गीता रेड्डी को लपाकशी नॉलिज हब की जगन के साथ मुबयना मुआमलत के मुक़द्दमा में 9 वीं मुल्ज़िम बनाया गया है। तेलुगु देशम अरकान असेंबली और अरकान क़ानूनसाज़ कौंसिल के एक वफ़द ने डिप्टी लीडर एम नरसमहलो की क़ियादत में आज शाम राज भवन पहुंच कर गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन से मुलाक़ात की और उन्हें एक मैमोरंडम पेश करते हुए गीता रेड्डी को आंध्र प्रदेश काबीना से बरतरफ़ करने की दरख़ास्त की।

नरसमहलो ने गवर्नर से कहा कि हम आप से दरख़ास्त करते हैं कि गीता रेड्डी को काबीना से बरतरफ़ करने के लिए चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश किरण कुमार रेड्डी को हिदायत की जाये।

अगर चीफ़ मिनिस्टर आप की हिदायात पर तामील नहीं करते तो इस सूरत में हम दरख़ास्त करते हैंके आप उन्हें (गीता रेड्डी को) बरतरफ़ करदें।

तेलगोदीशम के वफ़द ने गवर्नर को याद दिलाया कि इस साल मार्च में भी उन्हें एक याददाश्त पेश की गई थी जिस में जगन के ख़िलाफ़ जारी मुक़द्दमा में माख़ूज़ तमाम दागदार वुज़रा को बरतरफ़ करने की दरख़ास्त की गई थी।

TOPPOPULARRECENT