Monday , December 18 2017

गीता रेड्डी के ख़िलाफ़ रिमार्कस पर ना रायना का इज़हार-ए-अफ़सोस

रियासती सिक्रेट्री सी पी आई डाक्टर के ना रायना ने अपनी जानिब से गुज़श्ता दिनों रियासती वज़ीर भारी मसनूआत डाक्टर जय गीता रेड्डी के ख़िलाफ़ किए हुए रिमार्कस पर अफ़सोस का इज़हार किया और उन रिमार्कस पर माज़रत ख़्वाही भी की। डाक्टर

रियासती सिक्रेट्री सी पी आई डाक्टर के ना रायना ने अपनी जानिब से गुज़श्ता दिनों रियासती वज़ीर भारी मसनूआत डाक्टर जय गीता रेड्डी के ख़िलाफ़ किए हुए रिमार्कस पर अफ़सोस का इज़हार किया और उन रिमार्कस पर माज़रत ख़्वाही भी की। डाक्टर के ना रायना जो कि गुज़श्ता एक अर्सा से हमेशा किसी ना किसी तरह अपनी एक मुतनाज़ा क़ाइद कहलाय जा रहे हैं।

गुज़श्ता एक दो माह कब्ल भी रियासत की एक सिनयर आई ए एस ओहदेदार श्रीमती सिरी लक्ष्मी को सी बी आई की जानिब से गिरफ़्तार करके जेल भेजने पर सिरी लक्ष्मी के ख़िलाफ़ भी सख़्त रिमार्कस किए थे और उन रिमार्कस पर मुख़्तलिफ़ गोशों से ज़बरदस्त तन्क़ीद किए जाने पर डाक्टर ना रायना ने माज़रत ख़्वाही की थी

जब कि रियासती वज़ीर भारी मसनूआत डाक्टर जय गीता रेड्डी के ख़िलाफ़ किए हुए रिमार्कस पर हुकमरान कांग्रेस पार्टी की जानिब से शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार किया गया जिस को पेश नज़र रखते हुए और हालात का अंदाज़ा करते हुए डाक्टर के ना रायना ने फ़िलफ़ौर डाक्टर गीता रेड्डी से माज़रत ख़्वाही करली।

बताया जाता है कि डाक्टर ना रायना के इन रिमार्कस पर मुख़्तलिफ़ ख़वातीन तनज़ीमों ने भी सख़्त एहतिजाज किया था। यहां तक कि बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ बताया जाता है कि कोई डाक्टर ना रायना की अहलिया ने भी ख़वातीन बिलख़सूस डाक्टर गीता रेड्डी के ख़िलाफ़ किए हुए रिमार्कस पर अपनी नाख़ुशी का इज़हार किया।

इलावा अज़ीं बताया जाता है कि हालिया अर्सा में रियासती क़ानूनसाज़ असेंबली के ताल्लुक़ से बाअज़ मुतनाज़ा रिमार्कस सिक्रेट्री रियासती सी पी आई ने किए थे जिस पर स्पीकर असेंबली मिस्टर इन मनोहर ने भी इस का सख़्त नोट लिया था।

TOPPOPULARRECENT