गुजरात कांग्रेस इश्तेहारी मुहिम पर तनाज़ा की मर्कज़

गुजरात कांग्रेस इश्तेहारी मुहिम पर तनाज़ा की मर्कज़
अहमदाबाद, २७ नवंबर ( पीटीआई ) कांग्रेस पार्टी की गुजरात शाख़ आज इसके इंतेख़ाबी इश्तेहारात में जो रियासत में नाक़िस तग़ज़िया के बारे में थे एक तस्वीर इस्तेमाल करने पर तनाज़ा का मर्कज़ बन गई । इस पर इल्ज़ामात आइद किए गए कि इसने ये तस्वीर ई

अहमदाबाद, २७ नवंबर ( पीटीआई ) कांग्रेस पार्टी की गुजरात शाख़ आज इसके इंतेख़ाबी इश्तेहारात में जो रियासत में नाक़िस तग़ज़िया के बारे में थे एक तस्वीर इस्तेमाल करने पर तनाज़ा का मर्कज़ बन गई । इस पर इल्ज़ामात आइद किए गए कि इसने ये तस्वीर ईसाई तंज़ीम के एक वेब साईट से हासिल की गई है और दरहक़ीक़त एक श्रीलंका के बच्चे की हैं।

गुजरात कांग्रेस पार्टी की तबदीली के लिए हाथ मिलाओ इश्तेहारात में जो बाअज़ अख़बारात में शाय किए गए थे और पार्टी की वेबसाइट पर भी मौजूद थे कहा गया था कि रियासत के 45 फ़ीसद बच्चे नाक़िस तग़ज़िया का शिकार हैं । इश्तेहार में एक तस्वीर भी शाय की गई थी जिसमें एक ख़ातून की बाँहों में नाक़िस तग़ज़िया का शिकार एक बच्चा था ।

समाजी मीडीया ने ताहम इन दावों के ख़िलाफ़ शोर-ओ-गुल खड़ा कर दिया कि ये हड्डी चमड़ा नाक़िस तग़ज़िया का शिकार बच्चे की तस्वीर हैं । उन्होंने कहा कि दरहक़ीक़त ये श्रीलंका में सैलाब के शिकार एक बच्चे की तस्वीर है जिसे ईसाई तंज़ीम अमयानड पार्क चैपल ( अमयानड डाट काम ) से हासिल की गई है ।

बी जे पी की हामी एक वेब साईट पर असली तस्वीर का मुशाहिदा करने राबिता भी फ़राहम कर दिया गया । ख़ुद को नाज़ुक मौक़िफ़ में महसूस करते हुए कांग्रेस ने बी जे पी के इल्ज़ाम का जवाब देने की कोशिश करते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि बरसर-ए-इक्तदार पार्टी नाक़िस तग़ज़िया के असल मसला से तवज्जा हटाने की कोशिश कर रही है ।

तस्वीर एक अलामती शए है और तस्वीर पर तवज्जा मर्कूज़ करने के बजाय बी जे पी को चाहीए कि इश्तेहार में जो आदाद-ओ-शुमार फ़राहम किए गए हैं इनका जवाब दे । इंचार्ज कांग्रेस उमूर बराए रियासत गुजरात सिद्धार्थ पटेल की इंतेख़ाबी मुहिम के बारे में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए उन्होंने कहा कि तक़रीबन 45 फ़ीसद गुजराती बच्चे नाक़िस तग़ज़िया का शिकार हैं ।

क्या बी जे पी इस हक़ीक़त से इनकार कर सकती है । इश्तेहार में कहा गया है कि किसी भी तबक़ाती मर्कज़ सेहत या बुनियादी मर्कज़ सेहत का दौरा करने पर यही तस्वीर हर जगह नज़र आती हैं । अरकान अमला ग़ायब होते हैं चाहे वो स्पेशलिस्ट हो ,डॉक्टर्स हों या इम्दादी स्टाफ़ ।

बी जे पी ने मौक़ा हासिल होते ही कांग्रेस पर वार करते हुए कहा कि इंतेख़ाबी इश्तेहार एक बेईमानी की मुहिम है । गुजरात में कांग्रेस की मुहिम हक़ायक़ पर मबनी नहीं है बल्कि इसे मुकम्मल तौर पर तख़्युली हक़ायक़ पर मबनी बनाया गया है । बी जे पी के क़ाइद बलवीर कुंज ने नई दिल्ली में बयान देते हुए ये इल्ज़ाम आइद किया ।

अहमदाबाद में बी जे पी के तर्जुमान जगदीश भावसार ने कांग्रेस से माज़रत ख़्वाही का मुतालिबा किया । उन्होंने कहा कि ये कांग्रेस पार्टी के किरदार का एक सुबूत है कि वो गुजरात को बदनाम करने की गुज़शता कई माह से कोशिश कर रही है और इसके लिए झूट बोलने का सहारा लिया जा रहा है ।

Top Stories