Tuesday , December 12 2017

गुजरात के आई पी एस ओहदेदार गिरीश सिंघल मुस्ताफ़ी

अहमदाबाद, 03 मार्च: (पी टी आई) रियासती हुकूमत के तर्ज़ अमल से नाराज़ गिरीश सिंघल ने आज इंडियन पुलिस सर्विस (आई पी ऎस) से इस्तीफ़ा दे दिया। वो इशरत जहां फ़र्ज़ी एनकाउंटर मुक़द्दमा में सी बी आई की जानिब से गिरफ़्तार होने वाले गुजरात के पहले

अहमदाबाद, 03 मार्च: (पी टी आई) रियासती हुकूमत के तर्ज़ अमल से नाराज़ गिरीश सिंघल ने आज इंडियन पुलिस सर्विस (आई पी ऎस) से इस्तीफ़ा दे दिया। वो इशरत जहां फ़र्ज़ी एनकाउंटर मुक़द्दमा में सी बी आई की जानिब से गिरफ़्तार होने वाले गुजरात के पहले पुलिस ओहदेदार हैं।

उन्होंने एडीशनल चीफ़ सेक्रेटरी (दाख़िला) एस के नंदा को मौसूमा मकतूब में कहा कि उस वक़्त वो सुप्रीटेंडेंट पुलिस के ओहदा पर फ़ाइज़ हैं। लेकिन उनका ये एहसास है कि महकमा पुलिस और हुकूमत उन्हें तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करने में नाकाम हो रही है और इस बात पर उन्हें बेहद दुख है।

चुनांचे वो इस ओहदे से मुस्ताफ़ी हो रहे हैं। सिंघल 2001 बैच के आई पी एस ओहदेदार हैं। एडीशनल चीफ़ सेक्रेटरी ने बताया कि हम उनके दस्तख़त की पहले जांच करेंगे क्योंकि उस वक़्त वो पुलिस रीमांड में हैं और जब कोई रीमांड में होता है तो 48 घंटों तक मुअत्तल तसव्वुर किया जाता है।

TOPPOPULARRECENT