Friday , December 15 2017

गुजरात के दौरा पर केजरीवाल के ख़िलाफ़ स्याह पर्चम मुज़ाहरा

आम आदमी पार्टी क़ाइद अरविंद केजरीवाल गुजरात के दौरे पर हैं ताकि चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी के रियासत की तरक़्क़ी के दावओं का तख़मीना करसकें। उन्हें आज नर्मदा बचाओ आंदोलन की क़ाइद मेधा पाटकर को लोक सभा इंतेख़ाबात के लिए उम्मीदवार

आम आदमी पार्टी क़ाइद अरविंद केजरीवाल गुजरात के दौरे पर हैं ताकि चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी के रियासत की तरक़्क़ी के दावओं का तख़मीना करसकें। उन्हें आज नर्मदा बचाओ आंदोलन की क़ाइद मेधा पाटकर को लोक सभा इंतेख़ाबात के लिए उम्मीदवार बनाने पर एहतेजाजी मुज़ाहरे का सामना करना पड़ा।

जब वो और उनकी टीम आम आदमी पार्टी कारकुनों के साथ शंकेशोर देहात का मोड़ मुड़रही थी तो 10 ता 12 लब-ए-सड़क खड़े हुए देहातियों ने केजरीवाल का इस्तेक़्बाल स्याह पर्चम लहराते और उन्हें गुजरात का दुश्मन क़रार देते हुए नारे बाज़ी से किया। वो रियासत का चार रोज़ा दौरा कररहे हैं।

एक देहाती के इस सवाल पर कि वो एहतेजाज क्यों कररहा है, इस ने कहा कि वो बी जे पी के नज़रिये का हामी है लेकिन किसी पार्टी से उस की वाबस्तगी नहीं है। बेचारा जी से मौसूला इत्तेला के बमूजब अरविंद केजरीवाल ने बी जे पी के विज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी के ख़िलाफ़ मुक़ाबले के बारे में सवाल का वाज़िह जवाब देने से गुरेज़ किया और सिर्फ़ इतना कहा कि देखेंगे।

इंतेख़ाबी मुक़ाबला करना या ना करना बुनियादी मसला नहीं है। उनकी पार्टी पहले एलान करचुकी है कि केजरीवाल मोदी के ख़िलाफ़ मुक़ाबला करेंगे। बशर्ते के वो गुजरात के बाहर किसी भी जगह से मुक़ाबला करें। क़ियास आराईयां गर्म हैं कि मोदी यूपी की किसी नशिस्त और गुजरात की एक नशिस्त से मुक़ाबला करेंगे। बी जे पी का इद्दिआ है कि इस मसले पर हुनूज़ फ़ैसला नहीं किया गया।

TOPPOPULARRECENT