Saturday , November 25 2017
Home / India / गुजरात के बी जे पी रुकन असेम्बली के दफ़्तर पर हमला

गुजरात के बी जे पी रुकन असेम्बली के दफ़्तर पर हमला

मुह्सिना: गुजरात के वैसा नगर टाउन में आज तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी के मुतालिबे पर पटेल बिरादरी की रैली तशद्दुद का रुख़ इख़तियार कर गई। जब कि पुलिस ने हुजूम पर क़ाबू पाने के लिये आँसू गैस का इस्तेमाल किया। ताहम एहतेजाजियों ने दावा किया है कि तशद्दुद के लिये दूसरे ग्रुप्स ज़िम्मेदार है।

मुह्सिना पुलिस कंट्रोल रुम ने बताया कि तशद्दुद के दौरान एक जर्नलिस्ट ज़ख़मी होगया जो कि रैली की रिपोर्टिंग कररहा था। पटेल बिरादरी को ओ बी सी ज़मुरा में शामिल करने के मुतालिबे पर आज तक़रीबा 25 हज़ार मर्द-ओ-ख़वातीन ने एक रैली निकाली थी। जब ये रैली मुक़ामी बी जे पी रुकन असेम्बली ऋषि कैश पटेल के दफ़्तर के करीब पहुंची बिरादरी के बाज़ अरकान ने रुकन असेम्बली से मुलाक़ात कर के एक मैमोरेंडम पेश करने की कोशिश की।

लेकिन पटेल अपने दफ़्तर में मौजूद नहीं थे। जिस पर बाज़ अरकान बरहम हो कर उनके दफ़्तर और करीबी दुकानात में तोड़ फोड़ करदी । हती कि रैली में शामिल बाज़ अफ़राद ने तशद्दुद से काम लेते हुए ख़ानगी इमलाक को नुक़्सान पहुंचाया और संगबारी के अलावा एक कार को आग लगादी गई।

पुलिस ने तशद्दुद पर आमादा हुजूम को मुंतशिर करने के लिये कम अज़ कम 10 आँसू गैस शैल दागे़ जिस के बाद सूरत-ए-हाल क़ाबू में आगई । ताहम तशद्दुद में कोई शदीद ज़ख़मी नहीं हुआ। पुलिस सुप्रिटेडेंट‌ मिस्टर जे आर मोथा लिया ने बताया कि वैसा नगर टाउन में इज़ाफ़ी पुलिस जमीत मुतय्यन करदी गई है और तशद्दुद के ज़िम्मेदार अफ़राद के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाएगी।

मज़कूरा रैली के एक मुंतज़िम महेश पटेल ने ये इद्दिआ किया कि दीगर तनज़ीमों के बाज़ अफ़राद इस तशद्दुद के ज़िम्मेदार हैं। उन्होंने बताया कि सरदार पटेल ग्रुप के बाज़ अनासिर जो कि रैली में शिरकत के लिये ज़िला खेडा से आए थे तशद्दुद के लिये हुजूम को उकसाया था । बसूरत दीगर ये रैली बिलकुल्लिया पुरअमन थी।

TOPPOPULARRECENT