Friday , December 15 2017

गुजरात में दो ग्रुपों में तसादुम, एक ख़ातून हलाक

गुजरात के शहर अहमदाबाद से क़रीब भदाना गांव में अवाम के दो ग्रुपों के दरमियान तसादुम के नतीजे में एक 50 साला ख़ातून हलाक और दीगर चार अफ़राद ज़ख़मी होगए। पुलिस ने इस वाक़िये की इत्तिला देते हुए कहा कि इस ज़िमन में ताहाल एक शख़्स गिरफ़्ता

गुजरात के शहर अहमदाबाद से क़रीब भदाना गांव में अवाम के दो ग्रुपों के दरमियान तसादुम के नतीजे में एक 50 साला ख़ातून हलाक और दीगर चार अफ़राद ज़ख़मी होगए। पुलिस ने इस वाक़िये की इत्तिला देते हुए कहा कि इस ज़िमन में ताहाल एक शख़्स गिरफ़्तार किया गया है।

अहमदाबाद (रूरल) के सुप्रिटेन्डेन्ट् पुलिस गगनदीप गंभीर ने पी टी आई से कहा कि एक कमसिन लड़की पर दस्तदराज़ी के मसले पर अवाम के दो ग्रुपों में तसादुम होगया जिस में ग्रुपों में शामिल अफ़राद ने चार राउंड फायरिंग की। उन्हों ने कहा कि एक ग्रुप में शामिल अफ़राद की फायरिंग में 50 साला गयात्री पटेल हलाक होगई।

पुलिस ने कहा कि एक कमसिन लड़की से बदसुलूकी और दस्तदराज़ी करने वाले एक शख़्स के ख़िलाफ़ चंद रोज़ क़ब्ल ही पुलिस में शिकायत दर्ज करवाई गई थी और तसादुम शुरू होगया, जब चंद अफ़राद ने उस शख़्स को दुबारा उस लड़की से बातचीत करते हुए देख लिया था। पुलिस ने कहा कि एक गिरफ़्तार शख़्स के ख़िलाफ़ दफ़ा 307 के तहत इक़दाम-ए-क़तल का मुक़द्दमा दर्ज किया गया है । फायरिंग में इस्तिमाल की गयी असलाह ज़ब्त कर लिए गए हैं और ख़ातियों की तलाश जारी है। इस गांव की सूरत-ए-हाल अब क़ाबू में बताई गई है।

TOPPOPULARRECENT