Wednesday , December 13 2017

गुजरात में नरोडा पाटिया फ़साद के गवाह नदीम अहमद का क़तल

अहमदाबाद 06 नवंबर ( पी टी आई ) (तेज़ धारी हथियारों से क़तल- हमला आवरों की शनाख़्त ना मालूम । पुलिस का इद्दिआ)गुजरात के मुस्लिम कश फ़सादाद के एक अहम गवाह और कांग्रेसी कारकुन नदीम अहमद सय्यद को आज जिव्हापूरा इलाक़ा में नामालूम अफ़राद ने चाक

अहमदाबाद 06 नवंबर ( पी टी आई ) (तेज़ धारी हथियारों से क़तल- हमला आवरों की शनाख़्त ना मालूम । पुलिस का इद्दिआ)गुजरात के मुस्लिम कश फ़सादाद के एक अहम गवाह और कांग्रेसी कारकुन नदीम अहमद सय्यद को आज जिव्हापूरा इलाक़ा में नामालूम अफ़राद ने चाक़ू घोंप कर क़तल करदिया ।

पुलिस ने ये बात बताई । नदीम अहमद सय्यद 2002 में पेश आए नरोडा पाटिया फ़सादाद का अहम गवाह था । पुलिस के बमूजब ये वाक़िया आज सुबह 7 बजे पेश आया जबकि नदीम अहमद सय्यद अपने घर से रवाना हुए थे ।

कहा गया है कि हमला आवरों ने नदीम अहमद सय्यद पर तेज़ धारी हथियारों से कई वार किए और उन्हें क़तल करने के बाद वहां से फ़रार होगए । पुलिस के बमूजब सय्यद को उन के अफ़राद ख़ानदान ने वे ऐस हॉस्पिटल पहूँचा या ताहम डॉक्टर्स ने उन्हें वहां मुर्दा क़रार दिया ।

पुलिस ने बताया कि क़तल के बाद हमला आवर फ़रार होगए हैं और उन की शनाख़्त नहीं होसकी है । नदीम अहमद सय्यद नरोडा पाटिया केस में अहम गवाह थे जहां 28 फ़बरोरी 2002 को 95 मुस्लमानों का क़तल करदिया गया था । ट्रायल अदालत में जहां इस केस का मुक़द्दमा चल रहा है दो माह क़बल ही नदीम अहमद सय्यद का ब्यान रिकार्ड किया गया था ।

बाअज़ ज़राए ने कहा कि नदीम अहमद सय्यद कुछ केसेस में पुलिस का मुख़्बिर भी था और होसकता है कि इस के क़तल का ताल्लुक़ मसालख़ के मालकीयन और पुलिस के माबैन जारीया हफ़्ता पेश आई झड़प से भी ताल्लुक़ हो सकता था ।

पुलिस ने कहा कि क़तल का एक मुक़द्दमा नामालूम अफ़राद के ख़िलाफ़ दर्ज कर लिया गया है और मज़ीद तहक़ीक़ात जारी हैं। नदीम अहमद सय्यद आर टी आई कारकुन भी था और इस ने गोधरा फ़सादाद के ताल्लुक़ से कोई आर टी आई सवालात उठाए थे ।

TOPPOPULARRECENT