Monday , December 18 2017

गुजरात में मुस्लिम वोट हासिल करने बी जे पी की कोशिश‌

अहमदाबाद,२१ नवंबर:(एजेंसी)चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी और उनकी पार्टी बी जे पी गुजरात के मुसलमानों के वोट हासिल करने के लिए हर मुम्किन कोशिश करने के लिए तैयार हैं । बी जे पी के तर्जुमान मुख्तार अब्बास नक़वी ने हालाँकि कहा है कि अच्छी ह

अहमदाबाद,२१ नवंबर:(एजेंसी)चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी और उनकी पार्टी बी जे पी गुजरात के मुसलमानों के वोट हासिल करने के लिए हर मुम्किन कोशिश करने के लिए तैयार हैं । बी जे पी के तर्जुमान मुख्तार अब्बास नक़वी ने हालाँकि कहा है कि अच्छी हुक्मरानी बी जे पी का इंतिख़ाबी मौज़ू है ताहम गुजराती मुसलमानों को बी जे पी और मोदी की ताईद में वोट देने के लिए हर तरह से तरग़ीब दी जा रही है ।

गुजरात यूनीवर्सिटी के पोलीटिक्ल साईंस के साबिक़ प्रोफ़ेसर दिनेश शुक्ला ने कहा कि गुजराती मुसलमान उस वक़्त तक मुतमईन नहीं हो सकते जब तक कि बी जे पी की जानिब से 2002 के मुस्लिम दुश्मन फ़सादाद के लिए माज़रत ख़्वाही ना की जाए ।

बी जे पी ने मुस्लिम वोट हासिल करने की हर मुम्किन कोशिश तो शुरू की है लेकिन मुस्लिम उम्मीदवारों को पार्टी का टिकट नहीं दिया गया है । बी जे पी के तर्जुमान मुख्तार अब्बास नक़वी से इस बारे में सवाल पर उन्होंने जवाब दिया कि पार्टी का टिकट इतनी एहमीयत नहीं रखता जितनी कि अवाम के साथ सुलूक एहमीयत रखता है ।

TOPPOPULARRECENT