Wednesday , December 13 2017

गुजरात मे आज से खेल महाकुंभ अदाकार अक्षय कुमार मेहमान ख़ुसूसी

वदूद रह 28 नवंबर ( पी टी आई ) अदाकार अक्षय कुमार हुकूमत गुजरात की जानिब से कल से मुनाक़िद किए जा रहे खेल महाकुंभ के ख़ुसूसी मेहमान होंगे । गुजरात स्पोर्टस ऐंड कल्चरल वज़ारत के सैक्रेटरी मिस्टर भागईश झा ने बताया कि इस साल खेल महाकुंभ म

वदूद रह 28 नवंबर ( पी टी आई ) अदाकार अक्षय कुमार हुकूमत गुजरात की जानिब से कल से मुनाक़िद किए जा रहे खेल महाकुंभ के ख़ुसूसी मेहमान होंगे । गुजरात स्पोर्टस ऐंड कल्चरल वज़ारत के सैक्रेटरी मिस्टर भागईश झा ने बताया कि इस साल खेल महाकुंभ में रियासत भर से तक़रीबन 2.2 मिलय्यन खिलाड़ी हिस्सा ले रहे हैं। गुज़शता साल इस महाकुंभ में 15 लाख खिलाड़ियों ने हिस्सा लिया था इस बार इस में 7.2 लाख का इज़ाफ़ा हुआ है ।

गुज़शता साल खेलों के इस महा मेले का एहतिमाम गांधी नगर में किया गया था । मिस्टर झा ने बताया कि खेल महाकुंभ दर असल हुकूमत गुजरात की जानिब से गुजरात गोल्डन जुबली तक़ारीब के हिस्से के तौर पर मुनाक़िद किया जा रहा है ताकि रियासत में खेलों से मुताल्लिक़ सरगर्मीयों को फ़रोग़ दिया जा सके । उन्हों ने कहा कि इस साल खेल महाकुंभ को मज़ीद पुरकशिश बनाने के इक़दामात किए गए हैं।

इस बार खेलों में बेच वाली बाल बीच फुटबॉल और बीच क्रिकेट जैसे ज़मरों का भी इस में इज़ाफ़ा किया गया है । इस खेल महाकुंभ का गुज़शता साल से आग़ाज़ किया गया था जिस में आम आदमी हिस्सा लेता है । इस के इलावा इस मेले में मुख़्तलिफ़ ज़मरों में भी मुक़ाबले मुनाक़िद किए जाते हैं। इन में जिस्मानी माज़ूर यन ज़हनी माज़ूर यन नाबीना और गूंगे और बहरे अफ़राद केले भी मुक़ाबलों का एहतिमाम किया जाता है ।

अदाकार अक्षय कुमार मुल्क में जिस्मानी माज़ूर अफ़राद केलिए होने वाले खेलों के ब्रांड एमबसडर हैं । स्पोर्टस जमबोरी ( खेल महाकुंभ ) में गुजरात से तक़रीबन 60 हज़ार माज़ूर अफ़राद हिस्सा ले रहे हैं। कहा गया है कि रियासत भर में तक़रीबन 2550 कीलोमीटर का अहाता करने के बाद इन मुक़ाबलों की मशाल कल ही गुजरात पहूंच चुकी है । इन मुक़ाबलों के लोगो का कल ही इफ़्तिताह अंजाम दिया जाएगा ।

TOPPOPULARRECENT