Tuesday , December 12 2017

गुजरात हुकूमत पर कांग्रेस की तन्क़ीदें अफ़सोसनाक: बी जे पी

भारतीय जनता पार्टी ने आज कांग्रेस पर शदीद तन्क़ीद की कि इस ने हुकूमत गुजरात पर तन्क़ीदें कर रही है। हुकमरान पार्टी को गुजरात पर तन्क़ीद करने की बजाय अवाम को ये कहने की ज़रूरत है कि इस ने 10 साल के अंदर क्या कामयाबी हासिल की है?

भारतीय जनता पार्टी ने आज कांग्रेस पर शदीद तन्क़ीद की कि इस ने हुकूमत गुजरात पर तन्क़ीदें कर रही है। हुकमरान पार्टी को गुजरात पर तन्क़ीद करने की बजाय अवाम को ये कहने की ज़रूरत है कि इस ने 10 साल के अंदर क्या कामयाबी हासिल की है? मर्कज़ में लोक सभा इंतेख़ाबात होने वाले हैं, गुजरात असेम्बली के लिए नहीं। पार्टी तर्जुमान मुख़तार अब्बास नक़वी ने कहा कि गुजरात में अवाम ही कांग्रेस को अपना जवाब देंगे और 2012 के इंतेख़ाबात में भी अवाम ने कांग्रेस को मोस्सर जवाब दिया है।

मुंहतोड़ जवाब दे कर उसे बदतरीन शिकस्त दी गई और नरेंद्र मोदी को कामयाब बनाया गया। अब गुजरात में इंतेख़ाबात होते हैं तो कांग्रेस का फिर एक बार सफ़ाया होजाएगा। अब कांग्रेस को मुल्क‌ के अवाम के आगे जवाबदेह होना है कि आया उसे अब तक किया कामयाबी हासिल की है? यहां तो अस्क़ामस, इफ़रात-ए-ज़र, बेरोज़गारी, मआशी बोहरान ने अपना डेरा डाला है। इसे में कांग्रेस गुजरात की मिसाली तरक़्क़ी से मुताल्लिक़ मोदी के दावा में ख़राबियां निकालने में मसरूफ़ है।

TOPPOPULARRECENT