Wednesday , December 13 2017

गुम्बदान क़ुतुब शाही, तेलंगाना का अज़ीम तहज़ीबी विरसा

हैदराबाद 07 मार्च: नायब सदर जमहूरीया हिंद मुहम्मद हामिद अंसारी ने नायब वज़ीर-ए-आला तेलंगाना अल्हाज मुहम्मद महमूद अली और गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन के सात् अपने दो-रोज़ा हैदराबाद के दौरे के मौके पर गुम्बदान क़ुतुब शाही का दौरा करते हुए वहां पर आग़ा ख़ान फाउंडेशन की निगरानी में जारी गुम्बदान की तज़ईन नौ के कामों का जायज़ा लिया।

हामिद अंसारी ने गुम्बदान क़ुतुब शाही की तज़ईन नौ के कामों के मुताल्लिक़ तफ़सीलात हासिल किए और आग़ा गान फाउंडेशन के ज़िम्मेदारान की तारीफ की। हामिद अंसारी ने गुम्बदान क़ुतुब शाही के फ़न तामीरात को बेमिसाल क़रार देते हुए कहा कि मज़कूरा गुम्बदान तेलंगाना का एक अज़ीम तहज़ीबी विरसा हैं जिसका हर हाल में तहफ़्फ़ुज़ ज़रूरी है।

उन्होंने गुम्बदान क़ुतुब शाही के मुआइने के दौरान गुम्बदान की तारीख़ी हक़ीक़त से वाक़फ़ीयत हासिल की। नायब सदर जमहूरीया हिंद ने गुम्बदान क़ुतुब शाही की तज़ईन नौ में रियासती हुकूमत की ख़ुसूसी दिलचस्पी और तआवुन को काबिल-ए-सताइश इक़दाम क़रार दिया और आग़ा ख़ान फाउंडेशन के ओहदेदारान तज़ईन नौ के कामों की तफ़सीलात हासिल करने पर मज़कूरा ज़िम्मेदारान ने काम के तरीक़े कार और नौईयत से भी उन्हें वाक़िफ़ करवाया।

उन्होंने कहा कि नई रियासत में पहला यौम जशन-ए-आज़ादी का तारीख़ी क़िला गोलकोंडा में इनइक़ाद अमल में लाकर हुकूमत ने क़ुतुब शाही-ओ-आसिफ़ जाहि दौर के कारनामों को दोहराने का काम किया है।

TOPPOPULARRECENT