Monday , December 11 2017

गुरु नाथ रेड्डी का हश्र भी अकबर ओवैसी की तरह होगा:वेंकट रेड्डी

हैदराबाद 17 जनवरी: गर्वनमैंट चीफ़ विहिप जी वेंकट रमना रेड्डी ने वाई एस आर कांग्रेस के रुकन असेंबली गुरु नाथ रेड्डी की धमकी कि अलहदा तेलंगाना रियासत तशकील देने की सूरत में रियासत आग के शालों में तबदील होजाएगी की सख़्त मुज़म्मत करते ह

हैदराबाद 17 जनवरी: गर्वनमैंट चीफ़ विहिप जी वेंकट रमना रेड्डी ने वाई एस आर कांग्रेस के रुकन असेंबली गुरु नाथ रेड्डी की धमकी कि अलहदा तेलंगाना रियासत तशकील देने की सूरत में रियासत आग के शालों में तबदील होजाएगी की सख़्त मुज़म्मत करते हुए कहा कि अगर ज़बान क़ाबू में नहीं रखी गई तो जो हश्र मजलिस के रुकन असेंबली अकबर ओवैसी का हुआ है, वही हश्र गुरु नाथ रेड्डी का होगा।

आज सी एलपी ऑफ़िस असेंबली में प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए उन्हों ने ये बात कही। इस मौके पर कांग्रेस के अरकान क़ानूनसाज़ कौंसिल पी पदम‌वती और एम एस प्रभाकर भी मौजूद थे। गर्वनमैंट चीफ़ विहिप ने उम्मीद ज़ाहिर की के कांग्रेस हाईकमान तेलंगाना अवाम के जज़बात का एहतेराम करते हुए अलहदा रियासत तशकील देगी। इस मसले पर हाईकमान का जो भी फ़ैसला होगा, कांग्रेस क़ाइदीन को क़बूल करना चाहीए।

सीमा। आंध्र के कांग्रेस क़ाइदीन की तरफ से 17 जनवरी को हैदराबाद में मुनाक़िद मीटिंग के बारे में पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए कहा कि उन्हें मीटिंग के इनइक़ाद पर कोई एतराज़ नहीं है, हर किसी को अपनी मीटिंग मुनाक़िद करने का इख़तियार है, मगर क़ाइदीन की ज़िम्मेदारी है कि वो इलाक़ाई जज़बात भड़काने की कोशिश ना करें और ना ही इश्तिआल अंगेज़ तक़ारीर करें।

उन्हों ने कहा कि उन्हें यक़ीन है कि हाईकमान तेलंगाना के हक़ में फ़ैसला करेगी और तेलंगाना अवाम के ख़ाब शर्मिंदा-ए-ताबीर होंगे। उन्हों ने सदर तेलुगु देशम एन चंद्राबाबू नायडू पर इक़तिदार का ख़ाब देखने का इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि रियासत के अवाम नायडू और उन की पार्टी को मुस्तरिद करचुके हैं।

उन्हों ने वाई एस आर कांग्रेस की एज़ाज़ी सदर वजया अम्मां की तरफ से जगन मोहन रेड्डी की रिहाई के लिए सदर जमहूरीया हिंद से नुमाइंदगी की मुख़ालिफ़त की।

TOPPOPULARRECENT