गुलबर्गा शहर को मिसाली तरक़्क़ी देने का अज़म

गुलबर्गा शहर को मिसाली तरक़्क़ी देने का अज़म
गुलबर्गा के निगरान वज़ीर अल्हाज क़मर उल-इस्लाम वज़ीर बलदी नज़म-ओ-नसक़ पब्लिक इंटरप्राइजेज वक़्फ़-ओ-अकलियती बहबूद हुकूमत कर्नाटक चैरमन हैदराबाद कर्नाटक रीजनल डेवलपमेंट बोर्ड ने गुलबर्गा शहर को मिसाली तरक़्क़ी देने का अज़म ज़ाहिर कि

गुलबर्गा के निगरान वज़ीर अल्हाज क़मर उल-इस्लाम वज़ीर बलदी नज़म-ओ-नसक़ पब्लिक इंटरप्राइजेज वक़्फ़-ओ-अकलियती बहबूद हुकूमत कर्नाटक चैरमन हैदराबाद कर्नाटक रीजनल डेवलपमेंट बोर्ड ने गुलबर्गा शहर को मिसाली तरक़्क़ी देने का अज़म ज़ाहिर किया है।

उन्होंने 4 मार्च को 5054 एपेंडिक्स ई के तहत महिकमा तामीरात आम्मा की तरफ से हा गुर्गा रोड पर शाहपुर शैव रामपुर रियासती शाहराह के तामीरी काम का इफ़्तेताह अंजाम देने के बाद इज़हार ख़्याल करते हुए कहा कि गुलबर्गा शहर बहुत जल्द एक मिसाली शहर की हैसियत से तरक़्क़ी हासिल करेगा।

उन्होंने कहा कि इस तारीख़ी-ओ-रुहानी शहर को मुल्क का सब से ख़ूबसूरत शहर बनाने के लिए वो कई मंसूबे रखते हैं जिन पर तेज़ रफ़्तार अमल आवरी जारी है।

अल्हाज क़मर उल-इस्लाम ने कहा कि श्री सदर उमय्या की ज़ेरे क़ियादत कर्नाटक की कांग्रेस आई हुकूमत अवामी फ़लाह-ओ-बहबूद और समाजी तरक़्क़ी की कई इस्कीमात को रूबा अमल लाया है। उन्होंने कहा कि गुलबर्गा शहर के अलावा रियासत भर में बड़े पैमाने पर तरक़्क़ियाती काम शुरू किए गए हैं जो बहुत जल्द मुकम्मिल कर लिए जाएंगे।

Top Stories