Wednesday , September 26 2018

गैंगस्टर नईम एनकाउंटर मुआमले में शफ़्फ़ाफ़ियत बरतने का मुतालिबा

हैदराबाद 05 सितम्बर:तेलंगाना डेमोक्रिटेक फ़ोरम के क़ाइदीन ने भोंगीर नईम एनकाउंटर में मुआमले में शफ़्फ़ाफ़ियत बरतने और नईम का साथ देने वाले तमाम आईएएस आईपीएस ओहदेदारों के सियासी क़ाइदीन के ख़िलाफ़ मुक़द्दमात दर्ज करने का हुकूमत तेलंगाना से मुतालिबा किया।

न्यू प्रेस कलब सोमाजीगुड़ा में मुनाक़िदा एक प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए समाजी जहदकार क़ाइद टीडीएफ़ ओसा सांबा सेवा राव‌ ने कहा कि मुख़्तलिफ़ हुकूमतों की पुश्तपनाही में नईम ने जो जराइम अंजाम दिए हैंइस की तफ़सीलात के अलावा नईम के जराइम में शामिल ख़ाकी और खादी पोश लोगों को जेल की सलाख़ों के पीछे बंद किया जाए।

सांबा सेवा राव‌ ने नईम और इस के गिरोह के मुताल्लिक़ हुकूमत के पास काफ़ी मवाद मौजूद है बावजूद इसके हुकूमत की तरफ से नईम से ताल्लुक़ात रखने वाले लोगों के साथ हमदर्दी को काबिल-ए-तशवीश क़रार दिया। सांब ने कहा कि नईम की मौत के बाद तहक़ीक़ात के नाम पर छापों के दौरान पुलिस के हाथ लगे कई शवाहिद को मंज़र-ए-आम पर लाने से गुरेज़ किया जा रहा है जबकि नईम की तहवील से ज़बत नोटों की गिनती के लिए चार मशीनों का इस्तेमाल किया गया और ये गिनती दो दिनों तक जारी रही मगर ज़बत रक़म के मुताल्लिक़ भी पुलिस की तरफ से अब तक कोई ख़ुलासा नहीं किया गया।

उन्होंने कहा कि हज़ारों करोड़ के जायदादों के दस्तावेज़ात भी ज़बत किए गए और एक डायरी भी बरामद हुई जिसमें ख़ाकी और खादी पोशे कई बड़े नाम दर्ज हैं।सदर पी ओ डब्लयू वी संध्या ने मीडिया से बात करते हुए कहा कि नईम एक नामी गिरामी मुजरिम था। उन्होंने कहा कि माज़ी में तेलुगू देशम और् दुसरी हुकूमतों ने नईम की पुश्तपनाही करते हुए रियासत के जमहूरी निज़ाम को ख़तरे में डाल दिया।

TOPPOPULARRECENT