Sunday , September 23 2018

गैंगस्टर नईम दाउद इबराहीम से ज़ियादा खतरनाक

हैदराबाद 08 सितम्बर: सेक्रेटरी एआईसीसी-ओ-साबिक़ रुकन राज्य सभा वी हनुमंत राव‌ ने मर्कज़ी वज़ीरे दाख़िला राजनाथ सिंह को मकतूब रवाना करते हुए गैंगस्टर नईम एनकाउंटर की सीबीआई तहक़ीक़ात कराने का मुतालिबा किया है।

सुनहरे तेलंगाना का ख़ाब देखा कर तेलंगाना के अवाम को मक़रूज़ कर देने का टीआरएस हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद क्या। असेंबली के मीडिया हाल में प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए उन्होंने कहा कि नईम के एनकाउंटर के बाद इस से ताल्लुक़ात रखने वाले सियासतदानों और पुलिस ओहदेदारों के नाम रोज़ाना मंज़र-ए-आम पर आरहे हैं एक साबिक़ रुकने असेंबली ने टीआरएस के रुकने असेंबली की नईम से ताल्लुक़ात की डीजीपी को शिकायत की है।

सियास्तदान और पुलिस आला ओहदेदारों के नईम से ताल्लुक़ात का इन्किशाफ़ होने के बाद वाक़िये को दबाने की साज़िश की जा रही है। उन्हें नईम एनकाउंटर की तहक़ीक़ात करने वाली एसआईटी पर भरोसा नहीं है। ये केस बैरून रियासतों के अलावा बैरूनी ममालिक तक पहूंच गया है। दाउद इबराहीम ने एक मर्तबा बम धमाका करते हुए अगर एक दिन में 10 लोगों को हलाक किया है तो गैंगस्टर नईम ने रोज़ाना कई लोगों को मौत के घात उतारा है। मर्कज़ी हुकूमत इस मुआमले में मुदाख़िलत करें

TOPPOPULARRECENT